پرش به محتوا

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

به عنوان تولید کننده بطری، گالن  یا هر محصول پلاستیکی دیگر، احتمالاً می دانید دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری چیست، اما ممکن است برای شما سوال باشد که آیا برای فرآیند تولید با حجم بالا مناسب است یا خیر. چه بخواهید یک اکسترودر پلاستیکی بخرید یا قبلاً یکی از آنها را داشته باشید، شرکت ماشین سازی پارس درک می کند که حفظ سرعت  فرآیند شما چقدر مهم است.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

ماشین تزریقی بادی 4 لیتری شما باید همیشه بتواند انتظارات تولید دقیقی را که از آن دارید انجام دهد، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا این فرآیند را با جزئیات بیشتری ارائه دهیم. از ابتدا تا انتها، درک نحوه عملکرد ر به شما کمک می کند تا انتخاب آگاهانه تری در مورد انتخاب دستگاه پلاستیک بادی خود داشته باشید.

 

ماشین آلات اکستروژن بلومولدینگ چیست؟

به بیان ساده، اکستروژن پلاستیک یک «فرایند تولید با حجم بالا» است که در آن پلاستیک خام ذوب می‌شود و به یک پروفیل پیوسته تبدیل می‌شود. ماشین آلات اکستروژن پلاستیک برای سرعت بخشیدن به گردش کار و حجم مفید است. همچنین برای اطمینان از سازگاری محصولات شما، که هر بار دقیقاً مطابق با مشخصات شما ساخته می شوند، عالی است.

 

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری چگونه کار می کند؟

ماشین پلاستیک بادی 4 لیتری  مواد پلاستیکی خام وارد می‌شوند، به صورت پاریزون بیرون می‌آید و قالب گیری می شود اما اجازه دهید آن را به جزئیات بیشتری تقسیم کنیم.

تولید دبه و گالن 4 لیتری

طراحی مارپیچ دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

همانطور که مواد به یک انتهای اکسترودر وارد می شود، به تدریج توسط گرما و انرژی ایجاد شده از مارپیچ های گردان ذوب می شود. این مارپیچ ها در امتداد هاپر دستگاه قرار دارند که در آن مواد اولیه ذوب می شوند. اکثر انواع مارپیچ ها دارای سه ناحیه مختلف برای حرکت در طول فرآیند اکستروژن هستند:

منطقه تغذیه: جایی است که مواد کامپوزیت پلاستیکی وارد دستگاه می شود.

منطقه ذوب: بخش بعدی در طراحی مارپیچ جایی است که پلاستیک ذوب می شود.

منطقه اندازه گیری: در نهایت، منطقه اندازه گیری جایی است که آخرین تکه های پلاستیک ذوب شده و مخلوط می شوند تا دما و ترکیب یکنواختی ایجاد کنند.

 

کنترل دما

برای اطمینان از اینکه مواد اولیه تجزیه نمی شوند یا ضعیف نمی شوند، حفظ دمای ثابت در داخل هاپر یا مخزن ماشین تزریقی بادی 4 لیتری ضروری است. برای کاهش عیوب باید از گرم شدن بیش از حد مواد اجتناب شود، بنابراین معمولاً مواد به تدریج از عقب به جلو گرم می شود. قبل از اینکه محصول شما در قالب اکسترود شود، دما نیز با استفاده از یک سری سیستم های خنک کننده فن و آب حفظ می شود.

خرید دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

انواع قالب دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

بر خلاف دستگاه تزریق، که مواد را به قالب‌های جداگانه تزریق می‌کند، قالب‌های پلاستیک بادی به محصول شما اجازه می‌دهند که به طور مداوم ساخته شود. بسته به نوع محصولی که تولید می شود، انواع مختلفی از قالب ها وجود دارد که می توانند در فرآیند شما پیاده سازی شوند.

 

مزایای دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

پلاستیک بادی یکی از بسیاری از فرآیندهایی است که توسط شرکت های قالب گیری تزریق پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد.که فرآیند آن شامل قرار دادن یک لوله مذاب از مواد ترموپلاستیک (اغلب به عنوان پریفرم یا پاریزون) در داخل یک حفره قالب و باد کردن آن با هوای فشرده است. هوا پاریزون مذاب را وادار می کند تا به شکل حفره قالب در آن قرار گیرد.

 

با توجه به کارایی، دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری می تواند در صنایع مختلف استفاده شود. علاوه بر این، این فرآیند مهندسان را قادر می سازد تا چندین طرح و برنامه ایجاد کنند که منجر به استفاده های متعدد می شود. مزایای زیر چهار مزیت قابل توجه ماشین تزریقی بادی 4 لیتری است.

  1. اتوماسیون

قالب گیری پلاستیک بادی یک فرآیند تولید خودکار است که به دلیل محصولات دقیقی که تولید می‌کند، امکان ادغام یکپارچه قطعات و افزایش سرعت تولید را فراهم می‌کند. همچنین، اتوماسیون به تولیدکنندگان کمک می کند تا کیفیت طیف گسترده ای از محصولات قالب گیری بادی را حفظ کنند.

  1. تولید انبوه

فرآیند قالب گیری بادی منجر به خروجی با کیفیت می شود. به همین دلیل یکی از پرکاربردترین ها در تولید پلاستیک در سطح جهان است. با استفاده از ماشین‌هایی که قابلیت قالب‌گیری سه بعدی را دارند، قالب‌گیری دمشی می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا واحدهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی تولید کنند.

دستگاه گالن و دبه 4 لیتری

  1. مقرون به صرفه

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری از سطح نسبتاً کمتری فشار استفاده می کند. این امر هزینه های انجام شده در فرآیند تولید را کاهش می دهد و محصول را مقرون به صرفه می کند. همچنین استفاده از ماشین تزریقی بادی 4 لیتری اتوماتیک به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که هزینه های بالای نیروی کار را به حداقل برسانند.

 

  1. روش های تولید چندگانه

روش‌های مختلفی که با قالب‌گیری بادی امکان‌پذیر شده است، به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های تولید متعدد و امکانات گسترده‌تری روی محصولات تولید شده داشته باشند. برای مثال از قالب‌گیری بادی اکستروژن می‌توان برای تولید محصولاتی مانند بطری و گالن استفاده کرد، در حالی که قالب‌گیری بادی تزریقی ظرف‌هایی را در مقادیر زیاد تولید می‌کند. علاوه بر این، قالب گیری بادی فرآیندی است که به طور مداوم با هدف نهایی، اتوماسیون کامل توسعه می یابد.

 

قالب گالن 4 لیتری و 5 لیتری

خرید دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماشین تزریقی بادی 4 لیتری و 5 لیتری ، از سایت ما دیدن کنید یا همین امروز با ما تماس بگیرید.

ما یک تولید کننده پیشرو ماشین های پلاستیک بادی و تزریقی بادی هستیم و می توانیم مشاوره های لازم برای نیازهای شما را ارائه دهیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *