پرش به محتوا

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی یک فرآیند قالب گیری با فشار بالا است: پلیمر در داخل یک واحد پلاستیک سازی ذوب، مخلوط و همگن می شود. دستگاهی دوزهایی از پلیمر را که وزن آن دقیقاً برابر با وزن محصول است اندازه می گیرد و آنها را در قالب ها وارد می کند. فشار اعمال شده به هر قالب می تواند تا 400 کیلوگرم بر سانتی متر مربع باشد.

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی

مزایای ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی

 

1.بهره وری بالاتر به لطف زمان چرخه کوتاه تر. دمای اکستروژن کمتر به قالب اجازه می دهد تا درب را سریعتر خنک کند.

 

2.صرفه جویی در انرژی به دلیل دمای اکستروژن پایین تر. با انرژی کمتری که برای گرم کردن پلاستیک لازم است، انرژی کمتری هم برای خنک کردن آن نیاز است.

 

3.محصولی با خواص مکانیکی بهتر. از آنجایی که پلاستیک سازی در دماهای پایین و بدون هات رانر اتفاق می افتد، ماده اولیه ویژگی های خود را حفظ می کند و عملکرد محصول بهبود می یابد.

 

4.وزن و اندازه ثابت محصول یکی از ویژگی های بارز این فناوری است که از بهترین نتایج قالب گیری تزریقی نیز فراتر می رود. خروجی محصول خنک‌تر از قالب به معنای انقباض کمتر و در نتیجه تغییر اندازه کمتر است.

 

5.تعمیر و نگهداری سریع و آسان به لطف قالب های مستقل. قالب ها به سرعت و به صورت جداگانه تعویض می شوند. تعمیر و نگهداری در جایگاه در حالی که دستگاه در حال کار است انجام می شود.

 

6.تغییر رنگ سریع و اقتصادی سادگی واحد پلاستیک سازی و عدم وجود هات رانر ، تغییر رنگ را سرعت می بخشد و به طور قابل توجهی اتلاف مواد اولیه را در حین و بعد از تغییر رنگ کاهش می دهد.

تولید درب بطری چرخشی

ماشین تزریق درب بطری روتاری یا چرخشی

پرس های چرخشی هیدرولیک به طور ویژه برای تولید محصولات ترموپلاستیک با استفاده از فشرده سازی طراحی شده اند.

یک چرخه کار مداوم انجام می شود که در طی آن مواد پلاستیکی توسط یک واحد پلاستیک سازی تغذیه می شود، به گلوله هایی با اندازه مناسب بریده می شود و سپس داخل حفره ها قرار می گیرد.

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی در حال حاضر یک فناوری شناخته شده در سراسر جهان است. بیش از 45 درصد از درب های پلاستیکی نوشیدنی با استفاده از ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی تولید می شوند.

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی در مقایسه با دستگاه تزریق درب بطری سنتی،  نوآوری نسل دوم پردازش درب های پلاستیکی است. انواع درب های بطری آب معدنی و آلاسکا را با راندمان و کیفیت بالا از مواد رزین PP، PE، PPR و غیره تولید می کند. این نوع ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی کاملاً اتوماتیک به دلیل مزایای خروجی بالا، مصرف کم و هزینه صرفه جویی در کار بسیار محبوب است.

مشخصات و ویژگی های ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی  کاملاً توسط کامپیوتر PLC کنترل می شود و دارای پایداری و دوام عالی است. کلاهک های ساخته شده توسط این دستگاه دارای ظاهری زیبا، بدون نقطه تزریق و انطباق اندازه هستند، در مقایسه با دستگاه تزریق سنتی مشابه، خروجی می تواند تا 3 برابر افزایش یابد و با تولید محیطی و بدون ضایعات هات رانر، استفاده از مواد اولیه را کاهش داده است. در همین حال، این دستگاه صرفه جویی زیادی در هزینه نیروی کار، کاهش استفاده از محیط و در نهایت صرفه جویی در انرژی، بر اساس نیازهای سفارشی انجام می دهد.

دستگاه تزریق درب بطری

آیا HDPE قابل قالب گیری فشرده است؟

بله، ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی می تواند از موادی مانند PE، HDPE، LDPE، PP، PPR و غیره استفاده کند.

 

مزایای ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی  نسبت به قالب گیری تزریقی سنتی چیست؟

 

دقت بالا، متریال با کیفیت، عمر طولانی، عملیات آسان و عملکرد هزینه بالا.

ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی نسبت به دستگاه قالب گیری تزریقی سنتی راندمان بهتر و هزینه تولید کمتری دارد.

درپوش ها و درب های پلاستیکی نهایی ساخته شده توسط ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی فاقد لکه های پلاستیکی بوده و ظاهر زیبایی دارند.

در طولانی مدت، هزینه استفاده از دستگاه بسیار کمتر از دستگاه قالب گیری تزریقی سنتی است.

 

دستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی

کاربردهای ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی

 

درب آلاسکا، درب بطری آب معدنی ، 30/25،29/25، درب های CSD، درب بطری نوشیدنی های گازدار، درب 18/81، درب 18/10، درب بطری آب میوه، درب بطری های دارویی و غیره.

تزریق درب بطری پلاستیکی

خرید دستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی روتاری

دستگاه تزریق روتاری یا چرخشی برای تولید انواع درب بطری های پلاستیکی در سایزهای مختلف کاربرد دارد. این دستگاه توانایی تولید درب بطری در تیراژ بالا به صورت تمام اتوماتیک را دارا می باشد.

شرکت های تولید آب معدنی و صنایع غذایی که نیاز به تولید در تیراژ بالای درب بطری دارند می توانند برای اخذ مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید انواع ماشین های تزریق درب بطری با ما کارشناسان ما در تماس باشند.

 

 

2 دیدگاه دربارهٔ «ماشین تزریق درب بطری روتاری چرخشی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *