پرش به محتوا

دای هد دستگاه پلاستیک بادی

کلگی یا دای هد دستگاه پلاستیک بادی برای قالب گیری اکستروژن بر اساس طرح ها یا منیفولدهای قلبی شکل هستند. با این طرح ها جریان و خطوط جوش اجتناب ناپذیر است. با این حال، منیفولدهای سنبه مارپیچی قادر به تولید پاریزون هایی با ساختار مواد همگن در اطراف محیط خود هستند. شرکت پارس دای هدهای سنبه مارپیچ را برای محصولات قالب گیری تک لایه و چند لایه، برای هد های اکستروژن پاریزون پیوسته و دای هد های آکیومولاتور، کلگی های تک یا چندگانه عرضه می کند. دای هد های کواکستروژن با 4 یا 6 لایه راه حل اثبات شده بسیار مطلوبی برای قالب گیری بادی مخازن سوخت پلاستیکی چند لایه و لوله های پرکننده چند لایه برای کاربردهای خودرو است. ما همچنین سیستم های دو لایه را نیز عرضه می کنیم.

دای هد یا کلگی پلاستیک بادی

ویژگی ها و مزایای دای هد

  • منیفولدهای سنبه مارپیچی متحدالمرکز با پیش توزیع مذاب پیچیده و ترکیب لایه بهینه
  • اندازه بسیار جمع و جور و وزن بسیار کم
  • تطبیق پذیری فوق العاده در مورد مواد، توان کل و ساختار لایه
  • توزیع لایه محیطی حتی بدون هیچ خط جریان
  • پاکسازی عالی
  • فرآیندهای سریع راه اندازی و خاموش شدن، زمان گرم کردن بسیار کوتاه، مراحل پاکسازی و زمان خنک شدن
  • اکثر مواد قابل استفاده و پوشش های سطحی مدرن

مشخصات کلگی اکستروژن

طرح‌های قالب تولید شده دارای قطر خروجی قالب از 10 میلی‌متر تا 1000 میلی‌متر و مجموع توان خروجی از 10 تا 1850 کیلوگرم در ساعت هستند. محدوده عرضه می تواند شامل آداپتورهایی برای اتصال دای هد و اکسترودرها، مجموعه های قالب (سیستم های تغییر سریع بعنوان آپشن) و سیلندرهای هیدرولیک برای برنامه ریزی ضخامت پاریزون باشد. دای هد های کوچک 4 و 6 لایه برای محصولات چند لایه می توانند به مکانیزم برنامه ریزی ضخامت دیواره شعاعی طراحی شده توسط ما مجهز شوند.

دای هد اکستروژن

دای هد یا کلگی شامل یک صفحه سوراخ دار، یک لوله اتصال صافی و یک مجموعه هسته است. دای هد هایی که معمولاً در ماشین‌های پلاستیک بادی مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از دای هد مستقیم، سر و دای هد با سیلندرهای ذخیره‌سازی.

 

در میان آنها، جهت دای هد مستقیم با جهت محوری مارپیچ مطابقت دارد. هنگامی که مذاب از طریق این قالب جریان می یابد، جهت جریان بدون تغییر است. از این نوع دای هد می توان برای قالب گیری بادی پلاستیک های حساس به حرارت استفاده کرد. بطری های پی وی سی سخت اغلب با استفاده از این قالب برای قالب گیری بادی به دست می آیند.

 

در دای هد با سیلندر ذخیره سازی مذاب ابتدا در مخزن ذخیره می شود و زمانی که مقدار ذخیره سازی به مقدار مشخصی رسید، اکسترود شده و با هم قالب گیری می شود. از آنجایی که می توان حجم کافی از مذاب را در سیلندر ذخیره کرد، می توان از دای هد با سیلندر ذخیره سازی برای تولید محصولات قالب گیری بادی بزرگ استفاده کرد.

دای هد قطعه ای است که نقش مهمی در فرآیند تولید با دستگاه پلاستیک بادی به ویژه برای محصولات پلاستیکی چند لایه ایفا می کند.

کلگی دستگاه پلاستیک بادی

ویژگی های دای هد با سیلندر ذخیره سازی

 

استفاده از دای هد با سیلندر ذخیره‌سازی می‌تواند تضمین کند که هر لایه از محصول چندلایه می‌تواند به حالت ایده‌آل برسد و در نتیجه اطمینان حاصل شود که محصولات تولید شده دارای توزیع یکنواخت ضخامت دیواره هستند.

در عین حال، تحت تأثیر توزیع مواد قرار نمی گیرد و مواد خام پلاستیکی مختلف را می توان با توجه به مقادیر مختلف اکستروژن پردازش و تنظیم کرد.

ساختار چند لایه هد پاسخگوی نیاز محصولات خاص است. این موضوع می تواند نیازهای تکنولوژیکی نرخ جریان های مختلف و مواد مختلف را برآورده کند.

طراحی رئولوژیکی دای هد کلیدی در فرآیند تولید است. نه تنها می تواند عملکرد خود تمیز شوندگی خوبی در حجم اکستروژن کم داشته باشد، بلکه گرمای برشی کمی در حجم اکستروژن بالا دارد.

دای هد چند کویته

خرید انواع دای هد دستگاه اکستروژن بلومولدینگ

برای خرید انواع دای هد های یک یا چند لایه ، یک کویته و چند کویته ، انواع دای هد های آکیومولاتور دستگاه پلاستیک بادی اکستروژن بلومولدینگ از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فنی ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *