پرش به محتوا

دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

پیشرفت‌های ماشین‌آلات پلاستیک بادی جدید و آتی در راندمان، بهره‌وری انرژی، ارگونومی و ایمنی، در دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری برجسته شد. این ماشین آلات توانایی تولید انواع درام ها و مخازن 120 تا 200 لیتری تک لایه و چند لایه را دارا می باشند.

صنایع مختلفی از جمله صنایع پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، پالایشگاه ها ، صنایع غذایی و سایر کارخانجات که نیاز به تولید بشکه ها و مخازن نگهداری پلاستیکی دارند از این دستگاه پلاستیک بادی بزرگ بهره می برند.

دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

شرکت ماشین سازی پارس در ارائه ماشین آلات بزرگ برای صنایع خودرویی، صنعتی (درام و IBC) و محصولات تخصصی، تخصص دارد. دستگاه های پلاستیک بادی 120 تا 220 لیتری با گیره‌های 400 تنی و ظرفیت شات 100 پوندی در این سال ها کاربرد گسترده ای داشته است. این ماشین آلات پلاستیک بادی اکستروژن بلومولدینگ محصولاتی مانند صندلی و میز پلاستیکی برای فضای باز، بشکه های 120 لیتری تا 220 لیتری، قایق های پلاستیکی و سایر قطعات بزرگ تولید می کنند.

دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

این دستگاه دارای هد آکومولاتور است که انواع مواد پلاستیکی مانند HDPE را اکسترود می کند و توسط یک اکسترودر آدیاباتیک 75 میلی‌متری تغذیه می‌شود، که عایق حرارتی آنها اتلاف حرارت را به محیط کارخانه تا 90 درصد کاهش می‌دهد و طراحی مارپیچ آن از گرمای بیش از حد مذاب با حداکثر سرعت خروجی جلوگیری می‌کند. هیچ خنک کننده ای برای اکسترودر مورد نیاز نیست و مصرف برق کلی به طور قابل توجهی کمتر از اکسترودرهای رقیب برای همان توان رزین است. به لطف این اکسترودرها و پمپ‌های هیدرولیک با سرعت متغیر که توسط موتور اینورتر AC هدایت می‌شوند.

این دستگاه پلاستیک بادی برای کواکستروژن چندلایه با هد های ساخته شده پیکربندی کرد. هد آکیومولاتوری که برای مخازن IBC طراحی شده است، جایی یک سیستم پیشرو در فناوری است. این دستگاه را می توان با یک یا دو اکسترودر عرضه کرد که دومین لایه بیرونی نازک (10-12 درصد ضخامت دیواره) حاوی افزودنی آنتی استاتیک برای ایمنی صنعتی است.

این دستگاه با دو اکسترودر می‌تواند دو قسمت مختلف را حتی با رنگ‌ها یا مواد مختلف به طور همزمان قالب‌گیری کند که محدود به قسمتی با زمان خنک‌تر است. این دو اکسترودر می توانند با سرعت های متفاوت برای قطعات مربوطه کار کنند.

قالب گیری پلاستیک بادی 200 لیتری

ویژگی های طراحی ماشین پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

طراحی ماشین‌ برای ایمنی و سهولت استفاده، تمرکز اصلی ما بوده است. یکی از جنبه‌ها، خروج قطعه از قالب است. یکی از پیکربندی‌های نشان‌داده‌شده از یک ربات الکتریکی برای گرفتن قطعه و حمل آن به ایستگاه اپراتور استفاده می‌کند، جایی که ربات دوم قطعه را تا سطح اپراتور پایین می‌آورد – بدون نیاز به کشش برای گرفتن قطعه. یک اسکنر لیزری با توقف حرکت ربات در زمان حضور اپراتور ایمنی را تضمین می کند.

کنترل های آسان برای استفاده نیز ارائه شده است. جدیدترین کنترل‌های صفحه لمسی از نظر عملکرد راحت شبیه تلفن‌های هوشمند هستند.

تمرکز دیگر، تغییر ابزارهای ایمن و کارآمد است. در ماشین های پلاستیک بادی پارس، یک چرخ دستی قالب شاتل و یک وسیله برای بلند کردن قالب ایمنی اپراتور را افزایش می دهد. در این ماشین تغییر قالب از بالا انجام می شود. پلت فرم بالایی که دای هد اکستروژن را در خود جای می دهد به سمت عقب حرکت می کند و ناحیه روی گیره را پاک می کند. تمام حرکات توسط موتورهای الکتریکی و توسط مبدل های موقعیت کنترل می شود. این امر بازگشت سریع و دقیق دای هد اکستروژن را به موقعیت صحیح ذخیره شده در دستور سیکل برای هر قالب آسان می کند. موتورهای الکتریکی روی ابزار قالب از صفحه اپراتور تنظیم می شوند.

تعویض ایمن‌تر و آسان‌تر دای هد آکومولاتور توسط یک بازوی چرخشی که هد را پشتیبانی می‌کند و آن را بلند می‌کند تا بدنه سنبه را آزاد کند، تسهیل می‌شود.

قالب بشکه 220 لیتری دستگاه بادی

کاربردهای دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

درام پلاستیکی 200 لیتری روباز

درام باز 220 لیتری یک ظرف سنگین است که برای دوام طولانی مدت عالی است. مناسب برای مواد شیمیایی خطرناک. ساخته شده از HDPE.

ظرفیت: 220-120  لیتر

تولید بشکه و درام 120تا 220 لیتری

خرید دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری

ماشین سازی پارس فعال در زمینه ساخت و واردات انواع دستگاه تزریق پلاستیک بادی و پلاستیک بادی اکستروژن می باشد.

دستگاه پلاستیک بادی 120 تا 200 لیتری با توجه به سایز و ابعاد محصولات تولیدی مناسب صنایع و کارخانجات بزرگ می باشد. برای اخذ مشاوره و راهنمایی های فنی در خصوص خرید این دستگاه پلاستیک بادی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *