پرش به محتوا

کمپرسور 50 بار پت PET

کمپرسور 50 بار پت PET با فشار دادن هوای اتمسفر تحت فشار برای ایجاد انرژی بالقوه ای کار می کنند که می تواند برای استفاده بعدی در یک مخزن ذخیره شود. وقتی هوای فشرده به طور عمدی آزاد می شود، فشار ایجاد می شود و انرژی بالقوه را به انرژی جنبشی قابل استفاده تبدیل می کند. از آنجا، این انتقال انرژی را می توان برای تامین انرژی ابزارهای مختلف پنوماتیک مهار کرد.

کمپرسورهای هوای صنعتی مشابه موتورهای احتراقی عمل می کنند. به طور کلی، عملکرد کمپرسور هوا به سیلندر پمپ، پیستون و میل لنگ برای انتقال انرژی برای کارهای مختلف نیاز دارد. این اجزای اساسی می توانند به تامین هوا برای پر کردن اشیایی مانند لاستیک ها یا اسباب بازی های بادی استخر کمک کنند، یا می توانند برق ابزارهای عملیاتی مانند مته ها، میخکوب ها، آسیاب ها، سنباده ها و تفنگ های اسپری را تامین کنند.

کمپرسور 50 بار پت PET

از آچار ضربه‌ای گرفته تا واحدهای AC، بسیاری از ابزارها و ماشین‌های همه کاره با نیروی هوا مسئول راحتی، سرپناه، اتوماسیون و کارایی زندگی روزمره هستند. خود کمپرسورها نسبت به سایر منابع متمرکز برق فشرده تر و سبک تر هستند. آنها همچنین ماندگاری بالایی دارند، نیاز به نگهداری کمتری دارند و جابجایی آنها راحت تر از سایر ماشین آلات قدیمی است.

 

عملکرد کمپرسور هوای 50 بار پیستونی برای باد کردن پت

 

بنابراین، چگونه یک کمپرسور هوا ، هوا را دریافت می کند؟ برای کسانی که از کمپرسور پیستونی استفاده می کنند، شامل دو بخش است: افزایش فشار و کاهش حجم هوا. اکثر کمپرسورها از فناوری پیستون رفت و برگشتی استفاده می کنند.

 

یک کمپرسور 50 بار پت PET معمولاً از موارد زیر استفاده می کند:

 

  • یک موتور الکتریکی
  • یک ورودی و یک شیر تخلیه برای مکش و رها کردن هوا
  • پمپی برای فشرده سازی هوا
  • یک مخزن ذخیره سازی

 

کمپرسور هوا را می کشد و خلاء ایجاد می کند تا حجم آن کاهش یابد. خلاء هوا را از محفظه خارج و به مخزن ذخیره آن می راند. هنگامی که مخزن ذخیره به حداکثر فشار هوا رسید، کمپرسور خاموش می شود. این فرآیند چرخه وظیفه نامیده می شود. هنگامی که فشار به زیر یک عدد خاص کاهش یابد، کمپرسور دوباره روشن می شود.

کمپرسور باد پت

برخی از انواع کمپرسور 50 بار پت PET نیازی به مخزن ذخیره ندارند و تعدادی از گزینه های کوچکتر به خاطر قابل حمل بودن از آنها صرف نظر می کنند.

جابجایی هوا چیست؟

جابجایی هوا در هسته هر کمپرسور هوا قرار دارد. برای فشرده‌سازی هوا، مکانیسم‌های داخلی کمپرسور حرکت می‌کنند تا هوا را از داخل محفظه عبور دهند. دو نوع اصلی جابجایی هوا برای این منظور استفاده می شود:

 

نحوه عملکرد جابجایی مثبت در کمپرسور 50 بار پت PET

 

جابجایی مثبت:

اکثر کمپرسورهای هوای 30 بار و 40 بار از این روش استفاده می کنند که در آن هوا به داخل یک محفظه کشیده می شود. در آنجا، دستگاه حجم محفظه را کاهش می دهد تا هوا را فشرده کند. سپس به یک مخزن ذخیره منتقل می شود و برای استفاده بعدی ذخیره می شود.

 

جابجایی دینامیک:

که به آن جابجایی غیر مثبت نیز می گویند، این روش از یک پروانه با پره های چرخان برای آوردن هوا به داخل محفظه استفاده می کند. انرژی ایجاد شده از حرکت تیغه ها باعث ایجاد فشار هوا در مدت زمان کوتاه تری می شود. جابجایی دینامیک را می توان با توربو کمپرسورها استفاده کرد زیرا به سرعت کار می کند و حجم زیادی هوا تولید می کند. توربوشارژرها در خودروها اغلب از کمپرسورهای هوا با جابجایی دینامیک استفاده می کنند.

کمپرسور هوای فشرده pet

انواع سیستم های کمپرسور 50 بار پت PET

کمپرسورهای هوای PET با واحدهای پیستونی سه‌مرحله‌ای، هوا خنک و روان‌کاری شده در مقادیر متعدد برای سیستم‌های کوچک‌تر و تقویت‌کننده‌های آب خنک، بدون روغن، سه مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای برای سیستم‌های بزرگ‌تر شروع به کار کردند. در طول ده سال گذشته، سانتریفیوژهای چهار مرحله‌ای به کمپرسور هوای 50 بار پایه محبوب تبدیل شده‌اند و شرکت‌های کوچک‌تر از تقویت‌کننده‌های روغن‌کاری شده با هوا خنک و تک مرحله‌ای استقبال کرده‌اند.

در اینجا خلاصه ای از انواع کمپرسور 50 بار پت PET که امروزه در دسترس هستند آورده شده است:

پیستون هوا خنک روغن کاری شده سه مرحله ای – 15/40 CFM. فقط روغن کاری شده؛ فشرده سازی تا 580 psi. حداکثر جریان 40/80 CFM استفاده خوب از فضا؛ با کارایی متوسط؛ عمر مفید 10 تا 12 سال؛ برای سیستم های کوچک بسیار مقرون به صرفه است

تقویت کننده های تک مرحله ای – 10/500 CFM؛ موجود در پیکربندی روغن کاری شده و غیر روغن کاری شده؛ از هوای ورودی موجود یا مورد نیاز از 125 تا 175 psi بسته به فشار استفاده می کند. استفاده متوسط از فضا؛ نسبتاً کارآمد؛ عمر مفید 10 تا 15 سال؛ راه حل بسیار مقرون به صرفه برای ارائه هوای فشرده PET

کمپرسورهای تک مرحله ای – 600/2000 CFM؛ معمولاً بدون روغن و آب خنک می شود. از هوای ورودی 125 psi استفاده می کند. دور کم؛ نیاز به فضای بزرگ دارد؛ نسبتا کارآمد؛ نسبتاً پر هزینه؛ عمر مفید 20 تا 30 سال؛ در جایی استفاده می شود که مقدار زیادی هوای کم فشار در دسترس باشد. هزینه های واقعی برای سیستم های بزرگ

کمپرسور پت چهار مرحله ای فشار بالا – 1800/5000 CFM. بدون روغن؛ فضای کارآمد؛ هزینه برق ناکارآمد است مگر اینکه بار کامل باشد. دوره های طولانی نگهداری کم با بازسازی عمده پرهزینه. هزینه متوسط به ازای هر CFM؛ عمر مفید 10 تا 15 سال؛ انتخاب واقعی برای بار پایه در سیستم های بزرگ

کمپرسور باد پت سه مرحله ای آب خنک – 90/1400 CFM; بدون روغن، آب خنک شده؛ صرف فضای مناسب برای پیکربندی؛ کارآمدترین گزینه؛ اگر بررسی های معمول انجام نشود، می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری بالایی را به همراه داشته باشد. بالاترین هزینه سرمایه گذاری در هر CFM؛ عمر مفید 20 تا 30 سال؛ اصلی ترین سیستم های کمپرسور کارخانه PET تولیدی بزرگ.

کمپرسور فشار قوی 50 بار بطری پت

خرید انواع کمپرسور باد 50 بار پت PET

هر کارخانه تولید بطری های پت به یک یا چند کمپرسور باد پت نیاز دارد. برای اخذ مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب کمپرسور پت مناسب با ماشین آلات خود و همچنین خرید انواع کمپرسورهای باد اسکرو کایشن kaishan شانگ ایر shangair ، اطلس کوپکو ، فینی و … از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *