پرش به محتوا

کمپرسور باد فشار قوی 30 بار و 40 بار

کمپرسور باد فشار قوی 30 بار و 40 بار صنعتی هوای محیط را جذب می‌کنند و آن را تا فشار 6000 پوند بر اینچ مربع (PSI) برای کاربردهای صنعتی فشرده می‌کنند. همانطور که هوا در مراحل مختلف فشرده سازی حرکت می کند، پس از هر مرحله خنک می شود. این خنک‌سازی برای ایجاد امکان فشرده‌سازی در این فشارهای بالا لازم است. مدل های مختلفی از کمپرسور هوای صنعتی فشار قوی می توانند از 2000 PSI تا 6000 PSI متغیر باشند.

کمپرسورهای 30 بار فشار ، کمپرسور هوای 40 بار و … با ظرفیت های 700 تا 1200 لیتر در دقیقه جزء پر کاربردترین کمپرسورهای فشار قوی می باشند.

کمپرسور باد فشار قوی 30 بار و 40 بار در کاربردهای مختلفی از جمله ماشین آلات صنعتی ، آتش نشانی ، خدماتی و … استفاده می شوند. مواردی که هنگام خرید کمپرسور هوا باید در نظر گرفته شود شامل هزینه، فضای مورد نیاز و نوع استفاده است.

کمپرسور باد 30 بار

هنگامی که به یک کمپرسور هوای فشار نیاز دارید که با نیاز های شما و بودجه شما مطابقت داشته باشد، کمپرسورهای هوای فشرده پارس خط تولید محصولاتی دارد که نیازهای هوای فشرده شما را برآورده می کند.

یک سیستم کمپرسور هوای فشرده استاندارد برای استفاده و پر کردن شامل یک کمپرسور، سیلندر ذخیره سازی و یک ایستگاه پرکننده محفظه است. به طور کلی، کمپرسور و سیلندرهای ذخیره سازی مورد استفاده برای پر کردن مخازن / قوطی های ثانویه به گونه ای طراحی شده اند که حداقل فشار کمی بالاتر از فشار پر شدن نهایی ایجاد کنند. این به دلیل ماهیت پر کردن سیستم آبشاری است.

کمپرسور های فشار قوی پارس یک انتخاب عالی برای ماشین‌های بادکن پت که به حجم هوای بالا در فشار بالا نیاز دارند. ما کمپرسورهای هوای فشار بالا با بهترین کیفیت را برای دستگاه‌های بادکن PET ارائه می‌کنیم.

کمپرسور هوای فشرده 40 بار

 

ویژگی های کمپرسور هوای فشار قوی

کمپرسور هوای 30 بار و 40 بار دو مرحله ای بدون روغن مخصوص ماشین های پلاستیک بادی

سیستم پاشش روغن روانکار در جعبه میل لنگ از رسیدن به اجزای هوا جلوگیری می کند.

اجزای دمنده هوا دارای قطعات ضد اصطکاک پایدار حرارتی هستند که عمر طولانی را تضمین می کنند

با طراحی خاص، فشار هوا مانع از ورود روغن روانکاری به بدنه فشرده ‌کننده هوا می‌شود، بنابراین هوای فشار قوی خروجی بدون روغن و تمیز می‌شود.

یک سیستم تخلیه خودکار تضمین می کند که سیستم به طور ایمن و بدون فشار باقیمانده راه اندازی می شود.

این ویژگی هم از قاب و هم از موتور محافظت می کند و از این رو عمر کاری تمام قطعات را افزایش می دهد.

طراحی سنگین برای عملیات 24 ساعته

کمپرسور باد فشار قوی 30 بار و 40 بار

 

کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور هوای فشار قوی سه مرحله ای که مخصوص ماشین های بادکن پت طراحی شده است

می تواند آلودگی ها و کثیفی ها را به طور خودکار پس از سیستم خنک کننده حذف کند. خروجی هوا با کیفیت بالا به دلیل سیستم حذف آلودگی

کمپرسور مجهز به چیلر خنک کننده هوای ویژه و بسیار موثر با طراحی پیشرفته است.

دریچه هوای اصلی با ظرفیت زیاد. ویژگی راندمان بالای آن عملکرد پایدار کمپرسور باد را تضمین می کند.

کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور 30 بار

تخلیه خودکار (زمان / توقف ماشین)

به طور خودکار مقدار واحدهای کاری را با توجه به تقاضای واقعی هوا تنظیم کنید

فشار هدف، فاصله اختلاف فشار واحدها زمان راه‌اندازی، چرخه کاری ، ترتیب کار واحد فشار زنگ هشدار و غیره. پارامترها را می‌توان با توجه به وضعیت واقعی بازنشانی کرد.

صفحه نمایش کریستال مایع

فشار فعلی، وضعیت کار و وضعیت خطا را نمایش می دهد

واحدها به ترتیب شروع/توقف می کنند.

کنترل دستی یا خودکار، مستقل از یکدیگر

کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی

کمپرسور باد

کمپرسور باد 40 بار

کمپرسورهای 40 بار با ویژگی های منحصر به فرد  با کیفیت بالا و بهترین طراحی است. سیستم های هوای فشرده 40 بار ما در تاسیسات صنعتی و تجاری عموماً برای فشارهای 90 تا 100 psig طراحی شده اند. با این حال، برخی از کاربردهای خاص مانند قالب‌گیری، چاپ و تست نشت نیاز به فشارهای بالاتری دارند.

کمپرسورهای تقویت کننده فشار سیستم هوا را تا فشار کاری 580 psig و حداکثر تا 650 psig افزایش می دهند. این واحدهای قابل اعتماد جمع و جور، بی صدا هستند و یک جایگزین اقتصادی برای طراحی سیستم اصلی هوای فشرده برای فشار بالا ارائه می دهند.

عملیات تقویت کننده کمپرسور باد

هوای فشرده از سیستم هوای اصلی به بوستر هدایت می شود. استفاده از هوای پیش فشرده مقرون به صرفه تر از شروع با هوای محیط است. با راندمان حجمی بالا، بوستر تا فشار مورد نظر فشرده می شود.

این سیستم تک مرحله ای برای بسیاری از کاربردها زمانی که تنها به مقدار متوسطی از هوای فشار قوی کارخانه نیاز است، ایده آل و مقرون به صرفه است. کمپرسور های باد 30 بار و 40 بار ما دارای فناوری و توانایی طراحی یک سیستم هوای فشرده متناسب با کاربرد شما است.

کمپرسور هوای فشرده

مشخصات کمپرسورهای باد فشار قوی

  1. سیلندر ریخته گری با کیفیت بالا ماشینکاری شده با دقت بالا، مناسب برای اجرای بارهای سنگین، با عمر طولانی تر.
  2. خنک کننده با کارایی بالا عملکرد کمپرسور را بهبود می بخشد.
  3. قطعات یدکی بادوام، فشار و جریان هوای فشرده را تضمین می کند.
  4. کمپرسور هوای 40 بار و 30 بار ما، نیاز مشتری به هوای فشرده با فشار بالا را برآورده می کند.

 

قیمت خرید کمپرسور باد 30 بار و 40 بار

ما کمپرسور های 30 بار و 40 بار اقتصادی که نیازهای مشتریان را برآورده می کند را از بهترین برندهای روز دنیا ارائه می دهیم، ما یک بخش تحقیق و توسعه مستقل داریم تا به طور مداوم موارد جدید را معرفی کنیم. ما انواع مشکلات را برای شما با بهترین کیفیت محصول، سریعترین خدمات و تجربه کاربردی فنی حرفه ای حل خواهیم کرد! یکپارچگی، پایداری، کارایی و تعالی روحیه شرکت است که تعبیر بالایی از مشتریان، کار و توسعه آینده است. در حال حاضر، شرکت ما به طور مداوم محصولات جدید را توسعه می دهد و برنامه ریزی کلی و مدیریت جامع شرکت را با مفاهیم علمی و مدیریت پیشرفته انجام می دهد. در صورت نیاز به خرید انواع کمپرسور های هوا، لطفا با ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه دربارهٔ «کمپرسور باد فشار قوی 30 بار و 40 بار»

    1. درود بر شما وقت بخیر ، لطفا برای استعلام قیمت به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید.
      کارشناسان فروش ما شما رو راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *