پرش به محتوا

گیربکس اکسترودر ZLYJ

ابتدایی ترین تعریف گیربکس این است که گیربکس یک جعبه محتوی تعداد زیادی چرخ دنده یا یک واحد مکانیکی یا جزء متشکل از یک سری چرخ دنده های یکپارچه در یک محفظه است. در واقع ترجمه آن، ماهیت آن را مشخص می کند – جعبه ای حاوی چرخ دنده. در ابتدایی ترین مفهوم، گیربکس اکسترودر ZLYJ مانند هر سیستم دنده ای عمل می کند. گشتاور و سرعت بین یک وسیله محرک مانند موتور و بار را تغییر می دهد.

گیربکس اکسترودر ZLYJ

 

گیربکس های اکسترودر شامل چرخ دنده های سخت شده هستند که در مدل های شفت های دوگانه، افقی و موازی موجود می باشند که معمولاً برای برآوردن شرایط و الزامات خاص طراحی می شوند که معمولاً با فرآیند اکستروژن اتفاق می افتد. یونیت‌های دنده دارای قابلیت فوق‌العاده بالاتری برای انتقال گشتاور بالا هستند که برای فشردن و پلاستیک‌سازی مواد قالب‌گیری ضروری است و همچنین می‌توان از آن برای جذب بارهای محوری بالا با کمک رولبرینگ کروی یکپارچه استفاده کرد. محفظه یاتاقان محوری متصل به کیس اصلی به گونه ای سازگار است که دارای یاتاقان های رانش مناسب و شفت های خروجی معادل است.

تمام دندانه های چرخ دنده با اصلاح پروفیل مناسب مطابق با مدرن ترین روش با استفاده از تکنیک های کمک کامپیوتری برای توسعه کارایی و ظرفیت انتقال بیشتر ساخته می شوند. این چرخ دنده ها با محصور شدن در کوره های آب بندی شده مدرن با حرارت تقویت می شوند.

 

ویژگی های گیربکس اکسترودر ZLYJ

  • ساخته شده  از فولاد آلیاژی از نظر طراحی قوی هستند
  • می تواند بارهای زیاد را تحمل کند
  • نیاز به نگهداری کم دارد
  • طراحی به کمک کامپیوتر دقت بسیار خوبی را ارائه می دهد
  • عملکرد دقیق
  • نویز پایین
  • گشتاور بالاتر خروجی را افزایش می دهد
  • بادوام است و می تواند برای مدت طولانی بدون نیاز به سرویس و تعویض کار کند
  • عملکرد کارآمد
  • راندمان انتقال عالی به انتقال قدرت بیشتر کمک می کند

خرید گیربکس اکسترودر

کاربردهای گیربکس اکسترودر ZLYJ

  • صنعت پالایش نفت و پتروشیمی
  • قطعات خودرو
  • توربین های بادی
  • ماشین آلات صنعتی پلاستیک بادی

گیربکس اکسترودر ZLYJ در بسیاری از کاربردها از جمله ماشین ابزار، تجهیزات صنعتی، نوار نقاله و در واقع هر برنامه انتقال قدرت با حرکت چرخشی که نیاز به تغییر در گشتاور و سرعت مورد نیاز دارد، استفاده می شود.

بنابراین واضح است که گیربکس همیشه یک جزء مکانیکی کاملاً یکپارچه است که از مجموعه‌ای از چرخ دنده‌های جفت شده در یک محفظه با شفت و یاتاقان (برای پشتیبانی و رفع بارها) و در بسیاری موارد فلنج برای نصب موتور تشکیل شده است.

انواع گیربکس های صنعتی

گیربکس حلزونی یا مارپیچ

گیربکس حلزونی یا مارپیچ یک گیربکس کم مصرف است و از نظر اندازه جمع و جور است. این تجهیزات برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی استفاده می شود، اما معمولاً در عملیات های سنگین بیشتر کاربرد دارد. گیربکس مارپیچ در دستگاه تزریق پلاستیک، لاستیک و سایر دستگاه های صنعتی سنگین محبوب است. در سنگ شکن ها، اکسترودرها، خنک کننده ها و نوار نقاله ها که همگی کم مصرف هستند نیز کاربرد دارد.

گیربکس مارپیچ از این نظر منحصر به فرد است که دارای زاویه ای ثابت است که در هنگام حرکت، دندان های بیشتری را قادر می سازد در یک جهت با هم تعامل داشته باشند. این ویژگی ارتباط دائمی را برای یک دوره زمانی مشخص فراهم می کند. گیربکس‌های مارپیچ اکسترودر زمانی استفاده می‌شوند که سختی پیچشی باید به حداکثر برسد و برای فعالیت های کم‌صدا بسیار کاربردی ستند. گیربکس های اکستروژن در صنایع تزریق پلاستیک و ماشین هایی که نیاز به قدرت مکانیکی بالایی دارند استفاده می شود.

گیربکس اکسترودر

گیربکس خطی مارپیچ

گیربکس مارپیچ کواکسیال برای کاربردهای سنگین ایده آل است. خطوط مارپیچ کواکسیال به دلیل کیفیت و کارایی مورد توجه قرار می گیرند. این گیربکس ها با درجه بالایی از مشخصات تولید می شوند که به شما امکان می دهد نسبت بار و انتقال را به حداکثر برسانید.

گیربکس مارپیچ مخروطی

ویژگی مهم این نوع گیربکس، مجموعه دندانه های منحنی است که بر روی سطح مخروطی شکل نزدیک به لبه یونیت قرار دارند. گیربکس مارپیچ مخروطی برای ایجاد حرکات دورانی بین شفت های غیر موازی استفاده می شود. این نوع گیربکس ها معمولاً در ماشین آلات صنایع معدنی و در نوار نقاله ها استفاده می شوند.

گیربکس مارپیچ مورب

گیربکس مارپیچی اریب دار به دلیل ساختار محکم و یکپارچه خود قابل توجه است که باعث می شود در بارهای سنگین و سایر کاربردها قابل استفاده باشد. این گیربکس های صنعتی هنگامی که بر روی خروجی شفت موتور صحیح نصب می شوند، مزایای مکانیکی بسیاری دارند. این گیربکس ها بر اساس تعداد دندانه ها و چرخ دنده ها قابل تنظیم هستند. بنابراین، شما به راحتی می توانید گیربکس مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید.

گیربکس اکسترودر ZLYJ کاهش دهنده

گیربکس های کاهنده برای هدایت عملیات های سنگین استفاده می شوند. گیربکس های حلزونی زمانی استفاده می شوند که نیاز به کاهش سرعت افزایش یافته بین محورهای غیر متقاطع محور وجود داشته باشد. در این نوع گیربکس صنعتی از چرخ دنده های کرمی استفاده می شود که قطر زیادی دارد. کرم یا پیچ با دندانه های ناحیه محیطی گیربکس مشبک می شود. حرکت چرخشی کرم به دلیل حرکت پیچ مانند باعث می شود چرخ به طور مشابه حرکت کند. بیشتر این گیربکس های صنعتی در صنایع سنگین مانند کود، مواد شیمیایی و مواد معدنی کاربرد دارند.

گیربکس zlyj

گیربکس سیاره ای یا خورشیدی

گیربکس خورشیدی یا سیاره ای به دلیل استقامت، دقت و عملکرد متمایزش ایده آل است و به دلیل کاربردهای دقیق آن قابل توجه است. این نوع گیربکس طول عمر تجهیزات شما را افزایش می دهد و عملکرد را بهینه می کند. گیربکس‌های سیاره‌ای در یک نوع توپر توخالی یا با انواع گزینه‌های نصب از جمله فلنج، شفت یا پایه ارائه می‌شوند.

خرید گیربکس اکسترودر ZLYJ

گیربکس های صنعتی در اندازه ها و مدل های بسیار متنوعی موجود هستند و ساخت برندهای گوناگون می باشند. شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین گیربکس های دستگاه های تزریق پلاستیک ، پلاستیک بادی و سایر تجهیزات صنعتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های فنی و کارشناسی به صورت رایگان بهره مند شوید.

3 دیدگاه دربارهٔ «گیربکس اکسترودر ZLYJ»

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *