پرش به محتوا

دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری

شرکت دانش بنیان پارس دارای تجربه غنی در ساخت دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری ، 3000 لیتری ، 5000 لیتری ، ماشین پلاستیک بادی 10000 لیتری  و سایر ماشین آلات پلاستیک بادی تمام اتوماتیک برای کاربردهای مختلف صنعتی است.

در سال های اخیر، دستگاه های پلاستیک بادی 2000 لیتری دارای مزایای زیادی در تولید مخازن و تانکر های پلاستیکی بزرگ و صرفه جویی در انرژی بوده است، و پیشرفت تحقیق و توسعه دستگاه های پلاستیک بادی اتوماتیک نسبتا سریع بوده است.

برای تولید کنندگان حرفه ای محصولات پلاستیک بادی که به درجه بالایی از تولید و کیفیت نیاز دارند، دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری یکی از اولین انتخاب ها خواهند بود.

دستگاه پلاستیک بادی 220 لیتری تا 2000 لیتری

 

پلاستیک سازی مواد خام، اکستروژن، جابجایی قالب، بسته شدن قالب و باد کردن همگی توسط موتورهای سروو با کارایی بالا هدایت می شوند که به طور کامل جایگزین فناوری سنتی درایو هیدرولیک، صرفه جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست می باشند. ماشین های پلاستیک بادی اتوماتیک تجهیزات عالی برای تولید صنعتی مدرن هستند.

در حال حاضر، دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری عمدتاً در برخی از صنایع خاص که نیاز به تولید مخازن و تانکرهای بزرگ دارند استفاده می شود.

در حال حاضر، ماشین آلات پلاستیک بادی 2000 لیتری الکتریکی با اندازه بزرگ و متوسط (نیروی کلمپینگ تناژ بالا) نسبتاً نادر هستند. با افزایش نیاز به تولید تمیز برخی بشکه های پلاستیکی بزرگ و متوسط، توسعه تولید کننده ماشین های پلاستیک بادی الکتریکی با اندازه بزرگ و متوسط احتمالا تسریع خواهد شد.

دستگاه تولید مخزن و تانکر پلاستیکی 10000 لیتری

دای هد آکیومولاتور

تفاوت این است که موتور اکستروژن بازه ای را کنترل می کند و یک بار در یک چرخه محصول برای دای هد آکیومولاتور اکسترود می کند، یعنی تنها زمانی که حجم رزین موجود در آکومولاتور به ظرفیت مورد نیاز برای قطعه پلاستیکی برسد، فرآیند را شروع می کند. با این حال، برای دستگاه با دای هد پیوسته، اکسترودر به طور مداوم رزین را تحت فشار مخلوط، ذوب و تغذیه می‌کند و دای هد به ‌طور متوالی شکل روده ای از پلاستیک مذاب ایجاد می‌کند. این فرآیند یک پلاستیک خمیری پیوسته به نام پاریسون را تشکیل می دهد. و تضمین می کند که فرآیند قالب گیری بعدی نیز به صورت پیوسته انجام می گیرد مگر اینکه دستگاه متوقف شود.

کاربردهای دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری

  1. ظرفیت محصولات از 200 تا 2000 لیتر به صورت یک تا 6 لایه
  2. منبع تغذیه 380 ~ 415 ولت، با توجه به نیاز مشتری.
  3. مواد اولیه مناسب: HDPE/HMWHDPE مواد باز آسیابی توسط دستگاه آسیاب پلاستیک

ماشین پلاستیک بادی 1000 تا 5000 لیتری

 

دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری دارای کاربردهای گسترده و ظرفیت تولید بالایی است. می تواند مخازن آب را از 200 لیتر تا 2000 لیتر به صورت 2 تا 6 لایه تولید کند. مواد مورد استفاده در این فرآیند تولید HDPE یا HMWHDPE است.

قیمت و خرید دستگاه پلاستیک بادی 200 تا 2000 لیتری

قیمت دستگاه پلاستیک بادی ۲۰۰۰ لیتری که برای تولید انواع مخازن و تانکر به به کار می رود به نسبت دستگاه های بادی کوچک تر، گران تر می باشد.

از ویژگی های تاثیر گذار در قیمت دستگاه پلاستیک بادی می توان به ابعاد محصولاتی که می تواند تولید کند، تمام اتوماتیک بودن یا نبودن و توانایی تولید محصولات چند لایه اشاره کرد.

شرکت ماشین های پلاستیک بادی پارس سازنده انواع دستگاه های تزریق پلاستیک بادی و دستگاه پلاستیک بادی اکستروژن می باشد.

برای اخذ مشاوره و راهنمایی جهت خرید انواع ماشین های تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی با ما در تماس باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه پلاستیک بادی 2000 لیتری»

    1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

  1. درود
    دستگاه بادی تا تولید۵۰۰۰لیتری مخزن افقی و عمودی
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    قصد قطعی خرید دارم

    1. درود بر شما لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید یا با شماره 02144983107 تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *