پرش به محتوا

ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری همه کاره با امکانات بی حد و حصر، مناسب جهت تولید انواع محصولات از جمله مخازن سوخت، درام ها و بشکه های نگهداری در اندازه‌های مختلف، صندلی های پلاستیکی، میزهای پلاستیکی یا قطعاتی برای صنایع کشاورزی، طیف بسیار بادوام این ماشین ها شما را با نرخ خروجی بالا جذب می‌کند و می‌تواند با نیازهای تجاری شما سازگار شود. پایه مدولار با بهبود مستمر و پروژه های موفق متعدد خود گویای کیفیت این دستگاه هستند.

ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

همه ماشین‌های پلاستیک بادی اکستروژن بلومولدینگ به عنوان ماشین‌های تک یا دو استیشن موجود هستند و بسته به نیاز شما می‌توانند به یک سیستم جامع پردازش، عملیات شاتل یا انتقال ربات پاریزون که مدت‌ها ثابت شده است مجهز شوند.

ماشین آلات پلاستیک بادی با کارایی بالا برای تولید پایدار قطعات پلاستیکی تو خالی

 

دستگاه تزریق پلاستیک

 

امروزه مشتریان ما از طیف گسترده ای از سیستم های تولیدی ما برای ساخت ظروف مختلف مانند بطری ها، قوطی های پلاستیکی، مخازن سوخت، مخازن تحت فشار کامپوزیت و موارد دیگر بهره می برند. کاهش هزینه های تولید شما یک نکته کلیدی در طول فرآیندهای توسعه ما است. برای دستیابی به این هدف، ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا زمان تولید را بهینه کنیم و میزان مواد را کاهش دهیم. همچنین برای ما مهم است که بالاترین درجه ممکن از پایداری، کاربرپسندی و در دسترس بودن سیستم را برای شما تضمین کنیم.

راه‌حل‌های نوآورانه در طول فرآیند تولید تضمین می‌کنند که کیفیت محصول فوق‌العاده‌ای خواهید داشت در حالی که زمان‌های خرابی کاهش می‌یابد. با فناوری اکستروژن بلومولدینگ به شما کمک می کنیم تا به طور دائم موقعیت خود را در بازار با امکانات فردی برای پیکربندی و سیستم های تغییر سریع برای افزایش کارایی تولید تقویت کنید. ما همچنین با خدمات سریع، جامع و متمرکز در سطح کشور از شما پشتیبانی خواهیم کرد.

 

دستگاه بادی 60 لیتری

ویژگی های ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

عملکرد گرا و در عین حال مقرون به صرفه است. ما به توسعه ماشین‌های قالب‌گیری بادی اکستروژن هیدرولیک به طور مداوم در طول نسل‌ها ادامه داده‌ایم. ماشین های پلاستیک بادی محبوب در کارخانه ما تولید می شوند و طیف وسیعی از امکانات را برای استفاده، از بسته بندی، خودرو تا کاربردهای خاص، ارائه می دهند. ما می توانیم مقرون به صرفه ترین راه حل را برای همه این موارد به شما ارائه دهیم.

هنگام توسعه نسل سوم مدل‌های اکستروژن بلومولدینگ، ما فقط طراحی را مدرن نکردیم. ما همچنین ویژگی های فنی متعددی را بهینه سازی و اضافه کردیم. این به شما امکان می دهد از جذاب ترین فناوری های روز دنیا لذت ببرید. اکثر ماشین‌ها به صورت تک یا دو استیشن در دسترس هستند. نیروهای گیره از 60 کیلو نیوتن تا 400 کیلو نیوتن متغیر است.

قالب دستگاه پلاستیک بادی

عملکرد و مزیت ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

مناسب برای تولید 15-100 لیتر بشکه و مخزن با اندازه های مختلف، با دهانه باز

مناسب جهت تولید مخازن و سایر محصولات بسته بندی شیمیایی.

اتخاذ سیستم اکستروژن با خروجی بالا، دای هد آکیومولاتور تک ایستگاه و دو ایستگاه.

سیستم خط نوار نمایش اختیاری.

سیستم کنترل سروو هیدرولیک اختیاری.

کلگی دستگاه پلاستیک بادی

مشخصات ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

ظرفیت دستگاه حداکثر تا 60 لیتر

تولید حدود 55 عدد در ساعت است

قطعات با برندهای معروف وارداتی برای دستگاه

شیر هیدرولیک مناسب برای کارایی پایدار

سیستم خاموش کننده را می توان با توجه به درخواست مشتری مجهز کرد.

دای هد آکیومولاتور، تک لایه، ظرفیت تا 60 لیتر

مواد را به عنوان HDPE، PP، ABS و غیره پردازش می کند.

منبع تغذیه: VAC 380، Hz 50

تولید بشکه 60 لیتری

سیستم اکستروژن:

مارپیچ: به طور ویژه بر اساس ویژگی مواد طراحی شده است، فولاد نیتروژن با کیفیت بالا 38CrMoAlA، با سطح نیتروژن HV≥800، شکنندگی≤2. بشکه: فولاد نیتروژن با کیفیت بالا 38CrMoAlA، با سطح نیتریدینگ HV≥900

دای هد: دای هد آکومولاتور، تک سیلندر، تزریق مرکزی، صاف بودن کانال آکومولاتور. قطعات لغزنده مانند پیستون تزریق و سیلندر ساخته شده با مواد و تکنیک های مختلف، متعادل و قابل اعتماد کار می کنند.

سیستم کلمپینگ:

سیستم گیره ثابت، گیره مرکزی تک سیلندر میله مورب دوبل، فضای وسیع تر برای قالب، نصب و جداسازی قالب به راحتی، ریل راهنمای خطی.

دستگاه پلاستیک بادی 60 لیتری

سیستم هیدرولیک:

کنترل فشار متناسب اتخاذ شده، با شیر هیدرولیک ، عملکرد متعادل و دقیق، عمر مفید طولانی

این دستگاه عمدتا برای تولید درام 60 لیتری، درام شیمیایی و درام روغن استفاده می شود. برخی از پارامترهای اساسی به شرح زیر است:

قطر پیچ: 90mm

نسبت 2.L/D: 30/1

حداکثر ظرفیت: 60 لیتر

چرخه خشک: 180 عدد در ساعت

نیروی گیره: 320KN

کورس باز صفحه: 450-1050 میلی متر

اندازه صفحه قالب: 900*880 میلی متر

قدرت پمپ روغن: 15 کیلووات

موتور اکستروژن: 37 کیلووات

ظرفیت پلاستیک سازی: 140 کیلوگرم در ساعت

منطقه گرمایش: 4 منطقه

قدرت گرمایش اکستروژن: 21.3 کیلووات

قدرت گرمایش دای هد: 21.4 کیلووات

حداکثر قطر پین قالب: 350 میلی متر

کلگی یا دای هد

دیگر مزایای ماشین پلاستیک بادی 60 لیتری

1) سیستم صرفه جویی در انرژی را اتخاذ کنید که می تواند 18٪ راندمان را افزایش دهد.

2) ظرفیت حدود 55 عدد در ساعت است که 15٪ بیشتر از برخی دیگر است.

3) مصرف برق حدود 15 درصد کمتر است.

4) همه فرآیندها به خوبی کامپیوتری هستند که باعث می شود عملیات راحت تر شود.

5) قطعات هیدرولیک وارداتی که کار پایدار را برای مدت طولانی تضمین می کند.

خدمات پس از فروش

1) دستورالعمل نصب و رفع اشکال

قبل از تحویل، شرکت دانش بنیان پارس مسئولیت اشکال زدایی دستگاه را بر عهده می گیرد تا مطمئن شود دستگاه ارائه شده می تواند ایمن و روان به کار گرفته شود.

2) آموزش کاربر

قبل از تحویل، مسئولیت آموزش فنی به اپراتور را بر عهده می گیریم تا آنها بتوانند ویژگی های دستگاه را درک کنند و بتوانند به تنهایی دستگاه را راه اندازی کنند.

3) دوره ضمانت

دوره گارانتی دستگاه یک سال با نگهداری طولانی مدت است. اگر کاربر به ضمانت کیفیت خاص نیاز داشته باشد، ممکن است پس از توافق دوجانبه، دوره گارانتی تعیین شده دیگری ایجاد شود.

 

صنعتگران گرامی برای اخذ مشاوره و راهنمایی جهت راه اندازی خط تولید انواع محصولات پلاستیکی از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *