پرش به محتوا

دستگاه تولید دبه پلاستیکی

شرکت دانش بنیان ماشین سازی پارس سازنده بهترین دستگاه پلاستیک بادی اتوماتیک و دستگاه تولید دبه پلاستیکی جهت تولید انواع محصولات پلاستیکی از جمله انواع بطری ، دبه ، گالن ، بشکه و … دستگاه های تولید بطری 1 لیتری ، گالن 4 لیتری ، انواع دبه ماست و خیارشور ، گالن های روغن ترمز و ضد یخ و … با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب می باشد.

استفاده از دانش روز و همگام با تکنولوژی روز دنیا باعث شده تا دستگاه های تزریق پلاستیک بادی و پلاستیک بادی شرکت دانش بنیان پارس کیفیتی هم سطح و یا حتی بالاتر از بهترین کارخانجات تولید ماشین آلات پلاستیک بادی دنیا ارائه کند.  

 

دستگاه پلاستیک بادی

 

دستگاه پلاستیک بادی تولید دبه پلاستیکی

پلاستیک بادی تشکیل یک جسم توخالی با باد کردن یا دمیدن یک لوله مذاب ترموپلاستیک به نام “پاریزون” به شکل حفره قالب است. این فرآیند شامل اکسترود کردن یا “افتادن” پاریزون است که نیمه های قالب روی آن بسته می شوند. نیمه های قالب ماده حاوی شکل محصولی است که باید تولید شود. دهانه پایینی پاریزون توسط نیمه های قالب بسته می شود. یک گاز تحت فشار، که معمولاً هوا است، به داخل پاریزون وارد می‌شود و پاریزون گرم شده را به طرف دیواره‌های قالب هدایت می کند تا محصول نهایی را تشکیل دهد.

صنعت پلاستیک بادی یا قالب گیری دمشی برای تولید اجسام تو خالی با حجم بالا و یک تکه طراحی شده است. اگر نیاز به ساخت بطری های زیادی دارید، این روند برای شما مناسب است. پلاستیک بادی یا قالب گیری دمشی ظروف بسیار یکنواخت و با دیواره نازک ایجاد می کند. و می تواند این کار را بسیار اقتصادی انجام دهد.

نمونه‌هایی از قطعات و محصولاتی که با استفاده از قالب‌گیری تزریقی بادی ایجاد می‌شوند عبارتند از: دبه محصولات لبنیاتی ، بطری‌های آب، شامپو و انواع بطری‌های بزرگ و کوچک، قطعات خودرو، صندلی و صندلی استادیوم، قوطی‌های دارویی، خنک‌کننده‌ها یا هر نوع قطعه توخالی دیگر.

 

تولید بطری گالن و دبه

 

قیمت دستگاه تولید دبه پلاستیکی

از جمله ویژگی ها و آپشن های تاثیر گذار در قیمت دستگاه پلاستیک بادی می توان به نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بودن، تک استیشن یا دو استیشن بودن، تعداد هد های دستگاه، میزان تولید در ساعت ، توانایی تولید محصولات چند لایه یا تک لایه اشاره کرد. خوشبختانه با توجه به اینکه این دستگاه تماما ایرانی و ساخت داخل بوده قیمت آن به نسبت سایر دستگاه های وارداتی پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

شرکت ماشین های پلاستیک بادی پارس سازنده بهترین دستگاه پلاستیک بادی تمام اتوماتیک مناسب برای تولید انواع دبه و بطری با تنوع بالا بوده و کاملا نیازهای بازار داخلی و حتی بین المللی در زمینه دستگاه های پلاستیک بادی را پاسخگو می باشد. گالن pe

مشخصات دستگاه تولید دبه پلاستیکی

  • سیستم گیره لینیر
  • درب های کاملا باز شونده برای دسترسی به قالب هد با توانایی افزایش ۱۲ کویت
  • پرت کن با سیستم خنک کننده
  • مصرف کم انرژی
  • حداکثر عملکرد
  • سرعت بسیار بالا
  • کوتاه ترین سایکل تایم
  • نیروی گیره ۱۲ تن
  • دارای هد تک الی هشت تایی
  • تولید با PP-PE-PVC-PETG
  • مناسب برای بسته بندی بهداشتی، آرایشی، دارویی، غذایی، اسباب بازی، نفتی و …
  •  

قالب های چند کویته دستگاه پلاستیک بادی تولید دبه و گالن

قالب های چند کویته دستگاه پلاستیک بادی اکستروژن بلومولدینگ برای تولید تیراژ بالا در ساعت جهت مصارف بالا

برای مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه پلاستیک بادی  روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه پلاستیک بادی

 

برای دریافت کاتالوگ این دستگاه و سایر ماشین های پلاستیک بادی اکستروژن روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ دستگاه های پلاستیک بادی اکستروژن  

مدل های مختلف دستگاه تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی را در وبسایت ما مشاهده فرمایید و جهت مشاوره خرید و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *