پرش به محتوا

دستگاه پلاستیک بادی

دستگاه پلاستیک بادی یا اکستروژن بلومولدینگ ماشین می تواند برای پردازش بسیاری از قطعات پلاستیکی توخالی مختلف، پلیمرهایی از جمله پلی اتیلن PE، پلی وینیل کلراید PVC، پلی پروپیلن PP و غیره استفاده شود. پلاستیک ذوب شده به سمت پایین در یک لوله توخالی (پاریزون) اکسترود می شود. سپس با بسته شدن آن در یک قالب فلزی خنک شده، این جدار گرفته می شود. پس از آن هوا به داخل پاریزون دمیده می شود و آن را به شکل بطری، ظرف یا قسمتی توخالی باد می کند. پس از خنک شدن کافی پلاستیک، قالب باز می شود و محصول نهایی خارج می شود و پلاستیک اضافی از ناحیه دهانه بطری یا گالن و پایین جدا می شود (پرت کن). پیوسته و متناوب دو نوع مدل قالب گیری بادی هستند.

در پلاستیک بادی اکستروژن پیوسته، پاریزون به طور مداوم اکسترود می شود و قطعات جداگانه توسط یک کاتر مناسب بریده می شوند. در اکستروژن بلومولدینگ متناوب دو فرآیند وجود دارد: متناوب مستقیم شبیه به تزرق پلاستیک است که در آن مارپیچ یا اسکرو می چرخد، سپس متوقف می شود و مذاب را به بیرون هل می دهد.

با روش آکومولاتور، یک آکومولاتور پلاستیک ذوب شده را جمع آوری می کند و زمانی که قالب قبلی خنک شد و پلاستیک به اندازه کافی جمع شد، میله ای پلاستیک ذوب شده را هل داده و پاریزون را تشکیل می دهد. در این حالت مارپیچ یا اسکرو ممکن است به طور مداوم یا متناوب بچرخد. با اکستروژن مداوم، وزن پاریزون، پاریزون را می کشد و کالیبراسیون ضخامت دیوار را دشوار می کند. روش‌های آکومولاتور هد یا مارپیچ‌ های رفت و برگشتی از سیستم‌های هیدرولیک برای بیرون راندن پاریزون استفاده می‌کنند که به سرعت اثر وزن را کاهش می‌دهد و با تنظیم شکاف رنگ با دستگاه برنامه‌نویسی پاریزون، امکان کنترل دقیق ضخامت دیوار را فراهم می‌کند.

5 عامل موثر بر کیفیت پاریزون دستگاه پلاستیک بادی

پاریزون یک بدنه پلاستیکی ملموس نیمه تمام است که در فرایند پلاستیک بادی یا سایر فرآیندهای پردازش، عموماً به شکل روده ای استفاده می شود. یکی از مهم ترین عوامل اکستروژن بلومولدینگ کیفیت پاریزون ها است که تاثیر زیادی بر عملکرد و ظاهر محصولات از جمله بطری ها گالن ها قوطی ها و… دارد.

به طور کلی، عوامل اصلی موثر بر کیفیت پاریزون پلاستیک بادی، مواد اولیه، سرعت مارپیچ یا اسکرو، قالب و دمای پردازش است.

خرید ماشین پلاستیک بادی

مواد اولیه دستگاه پلاستیک بادی

ماده اولیه عامل بسیار مهمی در کیفیت محصول نهایی است. علاوه بر الزامات عملکردی محصول، ویژگی های مواد اولیه زیر تأثیر بسزایی بر کیفیت پریفرم دارد:

① شاخص ذوب مواد اولیه

در صورتیکه شاخص مذاب کم باشد، پاریزون به راحتی فرو می ریزد و پاریزون با ضخامت یکنواخت به راحتی بدست می آید. اما اگر شاخص مذاب خیلی کم باشد، احتمال جریان ناپایدار مذاب افزایش می یابد. هنگامی که جریان ناپایدار رخ می دهد، کیفیت ظاهری محصول بدتر می شود و ضایعات افزایش می یابد.

بنابراین، قبل از اکستروژن بلومولدینگ، مواد اولیه باید به طور معقولی با توجه به ویژگی های محصول خاص و ویژگی های پردازش انتخاب شوند. به طور کلی، هنگام دمیدن محصولات با اندازه بزرگ و متوسط، شاخص مذاب ماده اولیه باید کوچکتر باشد. برعکس، هنگام تولید محصولات کوچک بادی، شاخص مذاب باید بزرگتر باشد.

دستگاه تولید دبه و بشکه

②وزن مولکولی مواد خام

ماده خام دارای وزن مولکولی زیادی است و توانایی قوی برای جلوگیری از ترک در هنگام قرار گرفتن در معرض استرس دارد. بنابراین عموماً از مواد اولیه با وزن مولکولی زیاد استفاده می شود. با این حال، اگر وزن مولکولی بیش از حد بالا باشد، اکستروژن پاریزون و قالب گیری بادی بعدی دشوارتر خواهد بود و وزن مولکولی باید به طور جامع در نظر گرفته شود.

③ توزیع وزن مولکولی مواد اولیه

توزیع وزن مولکولی گسترده برای به دست آوردن پریفرم های با کیفیت بالا مساعد است. با این حال، اگر توزیع وزن مولکولی بیش از حد گسترده باشد، قدرت محصول ممکن است کاهش یابد.

④ ویسکوزیته کششی مواد خام

مواد اولیه ای که ویسکوزیته کششی آنها با افزایش تنش کششی افزایش می یابد برای پردازش در دستگاه پلاستیک بادی مفید هستند.

علاوه بر این، مواد اولیه باید دارای ویژگی هایی باشد که از نفوذ اکسیژن، دی اکسید کربن، نیتروژن و بخار آب به داخل و خارج ظرف در حین فرآوری جلوگیری کند.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری

سرعت مارپیچ یا اسکرو

سرعت مارپیچ یا اسکرو عامل مهم دیگری است که بر کیفیت پریفرم تأثیر می گذارد.

در صورتیکه سرعت مارپیچ سریع باشد، خروجی اکستروژن بالا می رود و می توان پاریزون های بیشتری را به دست آورد. با این حال، سرعت بیشتر مارپیچ ممکن است باعث جریان ناپایدار مذاب، بدتر شدن کیفیت سطح پاریزون و حتی شکستگی مذاب در موارد شدید شود. علاوه بر این، زمانی که سرعت مارپیچ خیلی سریع باشد، مقدار زیادی گرمای اصطکاکی ایجاد می‌شود که خطر تخریب آنی پلاستیک را افزایش می‌دهد.

اسکرو یا مارپیچ دستگاه پلاستیک بادی

بنابراین، با فرض امکان اکسترود یکنواخت و صاف لوله بدون بارگذاری بیش از حد در سیستم انتقال اکستروژن، سرعت مارپیچ باید تا حد امکان سریع باشد، اما نه خیلی سریع. به طور کلی، باید زیر 70 دور در دقیقه کنترل شود. سرعت مارپیچ خاص بستگی به ماده خاص دارد.

دای هد یا کلگی دستگاه پلاستیک بادی

دای هد وسیله مهمی است که اندازه و شکل پاریزون را در طول قالب تعیین می کند. قالب عمدتاً از دو جفت قالب نیمه ماده تشکیل شده است که سطح داخلی آن باید صافی کافی داشته باشد و اندازه باید مطابق با الزامات طراحی پردازش شود. اندازه بخش تنظیم قالب معمولاً 8 برابر مقدار شکاف سنبه قالب است.

دای هد اکستروژن

 

دمای پردازش

درصورتیکه دمای پردازش بالا باشد، پاریزون به شدت افت می کند و طول پاریزون افزایش می یابد، اما قطر و ضخامت دیواره کاهش می یابد. در موارد شدید، حتی ممکن است باعث شکسته شدن پریسون شود.

هنگامی که دما کاهش می یابد، سطح پریفرم خشن می شود و ممکن است پوسته پوسته شود. پاریزون بد پلاستیک می شود، از نظر اندازه و کیفیت ناهموار می شود و در نهایت استحکام محصول را کاهش می دهد.

موارد فوق چهار عاملی هستند که بر کیفیت پاریزون اکستروژن بلومولدینگ تأثیر می گذارند.

توسعه ماشین آلات پلاستیک بادی

قسمت های دستگاه پلاستیک بادی اکستروژن بلومولدینگ

اکسترودر

پردازش مواد اولیه در دستگاه پلاستیک بادی یا تزریقی بادی، عمدتاً پلاستیک سازی پلاستیک. جزء اصلی مارپیچ اکسترودر است.
اصل کار اکسترودر این است که فشار و نیروی برشی ایجاد شده توسط چرخش سریع مارپیچ می تواند مواد خام را کاملاً مخلوط و پلاستیکی کند. مواد اولیه مورد استفاده در پلاستیک بادی به طور کلی HDPE، PE، PP و غیره است. پلاستیک سازی این پلاستیک ها مستلزم استفاده از مارپیچ های مخصوص قالب گیری بادی است.

پاریزون کنترل

دای هد یا کلگی

کنترل پاریزون برای اکسترود یکنواخت، و کنترل ضخامت دیواره اکستروژن برای توزیع یکنواخت، به ویژه برای تولید محصولات اکستروژن بلومولدینگ چند لایه، رعایت ضخامت دیواره سختگیرانه تر است. ضخامت دیواره محصولات پلاستیک بادی اکستروژن نیز برای بسیاری از تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی از جمله انواع بطری ، گالن ، بشکه و تولید دبه حائز اهمیت است.

شرکت پارس به عنوان سازنده دستگاه پلاستیک بادی، از طراحی سنتی دای هد عبور کرده و با تولید دای هد با فناوری چند لایه چند لایه در ماشین‌های اکستروژن بلومولدینگ استفاده می کند.

استفاده از دای هد های با تکنولوژی روز دنیا کیفیت محصولات اکستروژن بلومولدینگ چند لایه را تا حد زیادی بهبود بخشید.

دای هد تزریقی بادی 4 لیتری

کاتر سرد

به غیر از بریدن پاریزون های اضافی، محصول را می توان پس از تشکیل خارج کرد.

کلمپینگ قالب

عملکرد اصلی باز کردن و بستن قالب و کنترل حرکت قالب در ایستگاه است. کلمپینگ نقش کلیدی در سیستم هیدرولیک دستگاه قالب گیری اکستروژن ایفا می کند.

بلوپین

در این ساختار، پس از اکسترود شدن پاریزون، هوا به داخل پاریزون دمیده می شود تا پاریزون نزدیک به دیواره داخلی قالب منبسط شود.

سیستم پنوماتیک

کنترل اصلی، عملکرد سوزن دمنده، شامل پیش دمیدن، دمیدن هوا به پاریزون و حرکت سوزن دمنده است. علاوه بر این، تا حدی، کنترل کاتر و ضخامت دیواره محصول را نیز کنترل می کند.

دستگاه پلاستیک بادی 20

صفحه کنترل

این قسمت عمدتاً وضعیت در حال اجرا، سیستم الکتریکی، سیستم گرمایش، دما و سایر جنبه های دستگاه پلاستیک بادی اکستروژن تمام اتوماتیک را نظارت و کنترل می کند، تغییر سرعت بدون گام موتور DC اکسترودر، هیتر بشکه و مناطق هیتر قالب کنترل دما، نظارت بر زمان و وضعیت کار دستگاه پلاستیک بادی تمام اتوماتیک و کل فرآیند قالب گیری پاریزون را بر عهده دارد.

دستگاه پلاستیک بادی چند لایه

کواکستروژن فرآیندی است که در آن دو یا چند پلیمر در اکسترودرهای مختلف پلاستیک می شوند و سپس در یک قالب به یکدیگر متصل می شوند. دو سیستم قالبی که در اکستروژن مشترک برای ترکیب جریان رایج‌تر هستند، قالب‌های چند منیفولد و سیستم‌های فید بلوک هستند که مزایا و معایب خود را دارند.

قالب‌های چند منیفولد جریان‌های مذاب را کمی قبل از خروج از قالب ترکیب می‌کنند، که پردازش مذاب‌های پلیمری با تفاوت‌های بیشتر در ویسکوزیته و دمای مذاب را امکان‌پذیر می‌سازد. از سوی دیگر، در سیستم‌های فید بلوک، جریان‌های مذاب منفرد در یک آداپتور ترکیب می‌شوند و برای شکل‌دهی نهایی به یک قالب تک لایه منتقل می‌شوند. مزیت عمده سیستم های فیدبلاک انعطاف پذیری قابل توجه بالاتر از نظر تعداد لایه ها و ساخت آنهاست.
با استفاده از یکی از این تکنیک های پردازش همزمان اکستروژن، محصولات منفرد – عمدتاً ورق ها، پروفیل ها، لوله ها، الیاف و فیلم ها – با دو یا چند لایه تشکیل می شوند. بنابراین، مواد مختلف با خواص فیزیکوشیمیایی متفاوت را می توان برای به دست آوردن محصولی با خواص برتر ترکیب کرد. به عنوان مثال، می‌توان مواد بازیافتی پس از مصرف را تعبیه کرد، مواد مات و شفاف را با براقیت سطح بالا ترکیب کرد، خواص بازدارنده را ایجاد کرد و خواص مکانیکی یک محصول را بهبود بخشید. جدای از آن، چسبندگی کافی بین لایه های جداگانه برای جلوگیری از لایه برداری در طول عمر محصول ضروری است.

ماشین پلاستیک بادی چند لایه

دستگاه پلاستیک بادی کو اکستروژن

چسبندگی بین پلیمرها به شدت توسط رشته های علمی مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. مکانیسم‌هایی که مسئول چسبندگی در نظر گرفته می‌شوند : (1) قفل شدن مکانیکی (اثر قفل و کلید)، (2) پیوند مولکولی (پوشش برهمکنش‌های دوقطبی-دوقطبی، نیروهای واندروالس، و پیوندهای شیمیایی)، و (iii) مکانیسم های ترمودینامیکی (تعادل سطحی به دلیل به حداقل رساندن انرژی آزاد سطح). مکانیسمی که عمدتاً استحکام لایه‌برداری بین لایه‌ها را تعیین می‌کند، در ابتدا از ترکیب مواد مورد بررسی ناشی می‌شود. سیستم هایی که غیرقابل امتزاج یا تا حدی قابل امتزاج هستند معمولاً با استفاده از لایه های اضافی به هم متصل می شوند. لایه های رزین های حاوی گروه های عاملی هستند که با مواد مجاور خود پیوندهایی (مثلاً پیوندهای کووالانسی) ایجاد می کنند. در مقایسه، انتشار پلیمرهای امتزاج پذیر به یکدیگر بسیار بارزتر است و یک فاز میانی ایجاد می کند.

دستگاه بادی 4 لیتری
جدا از خواص مواد، چسبندگی بین پلیمرهای سازگار و ناسازگار در اکستروژن همزمان به طور قابل توجهی تحت شرایط پردازش قرار دارد. به عنوان مثال، افزایش دمای فرآیند (ذوب و قالب) و کاهش ظرفیت خنک کننده تجهیزات کالیبراسیون و خنک کننده پایین دست معمولاً قدرت چسبندگی را افزایش می دهد. دماهای بالا پیوندهای شیمیایی را تقویت کرده و تحرک مولکولی را برای انتشار میانی تقویت می کند. علاوه بر این، افزایش زمان تماس (با افزایش زمین قالب و کاهش توان عملیاتی کلی) در طول اکستروژن همزمان منجر به زمان‌های طولانی‌تری برای وقوع این مکانیسم‌ها می‌شود . همچنین چسبندگی لایه تحت تأثیر سطح بالایی از انقباض یکی از موادی که قرار است به یکدیگر متصل شوند و در نتیجه تنش های برشی در سطح مشترک درون قالب تأثیر می گذارد.

دستگاه پلاستیک بادی تولید بطری

بطری های پلاستیکی چگونه ساخته می شوند؟ بطری‌ها معمولاً از طریق دستگاه پلاستیک بادی یا دستگاه تزریقی بادی شکل می‌گیرند، اگرچه تکنیک‌های متعددی وجود دارد. در اولین مرحله از فرآیند تولید بطری معمولی گلوله های پلاستیکی در بشکه دستگاه اکستروژن بلومولدینگ توسط گرما و عمل برشی یک پیچ تغذیه ذوب می شوند. سپس پلاستیک به قالب‌های چند حفره‌ای تزریق می‌شود، جایی که شکل لوله‌های بلند و نازکی را به خود می‌گیرد.  پاریزون‌های PET یا پریفرم‌ها، به راحتی حمل می‌شوند، زیرا بسیار فشرده‌تر از بطری‌های کامل هستند.

در طول فرآیند گرم کردن مجدد، پاریزون ها در یک فیدر بارگذاری می شوند و از طریق یک unscrambler عبور می کنند، که پاریزون ها را برای تغذیه به دستگاه  باد کن هدایت می کند. پاریزون ها با عبور از هیترهای کوارتزی گرم می شوند و سپس وارد قالب می شوند. در اینجا، یک میله فولادی نازک، به نام سنبه، به داخل گردنه پاریزون می لغزد، جایی که پاریزون را با هوای بسیار تحت فشار پر می کند، و قالب گیری دمشی کششی شروع می شود: در نتیجه هوا، گرما و فشار تحت فشار، پاریزون دمیده و به صورت محوری و شعاعی داخل قالب کشیده می شود، جایی که شکل بطری به خود می گیرد. این فرآیند چیزی را تولید می کند که بطری دو محوره نامیده می شود که یک سد CO2 ایده آل برای حاوی نوشیدنی های گازدار ایجاد می کند.

فروش انواع بطری پلی اتیلن

قالب باید نسبتاً سریع خنک شود تا اجزای تازه تشکیل شده به درستی تنظیم شوند. چندین روش خنک کننده، مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد که می تواند به طور موثر قالب و پلاستیک را خنک کند. آب را می توان از طریق لوله های اطراف قالب عبور داد که به طور غیرمستقیم قالب و پلاستیک را خنک می کند. روش های مستقیم شامل استفاده از هوای تحت فشار یا دی اکسید کربن به طور مستقیم بر روی قالب و پلاستیک است.

دستگاه تزریق پلاستیک

پس از خنک شدن و سفت شدن بطری (یا در ساخت مداوم، بطری ها)، آماده بیرون آوردن از قالب است. اگر از فرآیند قالب‌گیری پیوسته استفاده شده باشد، بطری‌ها باید با برش پلاستیک بین آنها جدا شوند. اگر از یک فرآیند غیرمستمر استفاده شده باشد، گاهی اوقات پلاستیک اضافی می تواند در طول ساخت از قالب نفوذ کند و نیاز به پیرایش داشته باشد. پس از خارج کردن بطری از قالب و خارج کردن پلاستیک اضافی، بطری های پلاستیکی آماده حمل و نقل یا پر کردن هستند.

تولید بطری توسط دستگاه اکستروژن بلومولدینگ

سایر فرآیندهای تولید بطری، تشکیل پاریزون ها و قالب گیری را در یک فرآیند پیوسته واحد ترکیب می کنند. یکی از این ماشین ها ماشین پلاستیک بادی است که در آن یک اکسترودر به طور مداوم یک پاریزون تولید می کند. در فرآیند پلاستیک بادی اکستروژن، پاریزون به صورت عمودی شکل می گیرد و ضخامت دیواره آن با تغییر اندازه روزنه ای که از طریق آن اکسترود می شود، تغییر می کند. نیمه های قالب بر روی پاریسون معلق بسته می شوند و آن را به ایستگاه قالب گیری منتقل می کنند، جایی که بطری در مرحله دوم فرآیند RBM که در بالا توضیح داده شد، تشکیل می شود. تغییر ضخامت دیواره مشکل عدم یکنواختی قسمت آویزان را حل می کند زیرا وزن قسمت تشکیل شده در غیر این صورت بخش داغ و در حال شکل گیری را بالای آن کشیده می کند. بنابراین ضخامت دیواره با تشکیل جداره افزایش می یابد تا ضخامت یکنواختی در سراسر سازند ایجاد شود.

قیمت دستگاه بادی تولید بطری 1 و 2 لیتری

بطری های آب چگونه ساخته می شوند؟

ساخت بطری آب به مواد مورد استفاده برای ساخت بطری بستگی دارد، زیرا این بطری ها اغلب از پلاستیک، فلز یا مواد دیگر ساخته می شوند. اما بطری های پلاستیکی آب از چه چیزی ساخته شده اند؟ انواع یکبار مصرف از PET ساخته شده اند، در حالی که بطری های آب قابل استفاده مجدد را می توان از PET، PP یا PVC (پلی وینیل کلراید) تهیه کرد.

برای بطری های آب یکبار مصرف، گاهی اوقات PET بازیافت شده قبل از ذوب شدن مواد در دمای 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) با PET جدید مخلوط می شود. از آنجا، پلاستیک از طریق فرآیند RBM که در بالا ذکر شد، می گذرد. بطری های آب قابل استفاده مجدد قبل از قالب گیری اکستروژن باید در دمای 150-350 درجه فارنهایت (66-177 درجه سانتیگراد) ذوب شود. از آنجا می توان آنها را برای بار دوم دوباره گرم کرد تا شکل بیشتری به آنها داده شود و سپس سرد می شوند.

دستگاه تولید بطری آب

خرید ماشین پلاستیک بادی

اگر فکر می کنید که همه دستگاه های پلاستیک بادی یکسان هستند، واقعیت این است که آنها کیفیت های متفاوتی دارند. شرکت دانش بنیان پارس دستگاه های پلاستیک بادی به روز و با فناوری پیشرفته ای تولید می کند که می تواند تمامی نیاز های مشتریان خود را پوشش دهد

خرید دستگاه پلاستیک بادی

برای انتخاب ماشین پلاستیک بادی مناسب چندین نکته وجود دارد:

اول اندازه تجهیزات

بسیاری از اوقات، مشتریان نگران اندازه دستگاه پلاستیک بادی نبودند، اما برخی از مشتریان اندازه اشتباه را انتخاب می کنند. مشتری باید روی اندازه قالب تمرکز کند که چند نوع محصول با آن تولید می کند.

ظرفیت

ظرفیت تولید یک عامل مهم برای خرید دستگاه پلاستیک بادی است. مشتریان باید ماشین‌هایی را انتخاب کنند که ظرفیتی متناسب با ظرفیت تولیدشان داشته باشد. پس از انتخاب دستگاه، دستگاه باید 25 درصد ظرفیت بیشتری داشته باشد و با این کار یک تجارت رشد می کند.

اتوماسیون

در بازار امروز، انواع مختلف ماشین‌ها با جدیدترین ویژگی‌ها و اتوماسیون بیشتر عرضه می‌شوند. اتوماسیون باعث صرفه جویی در هزینه و زمان بیشتری در تجارت می شود. هر چه دستگاه اتوماسیون از منطق رله سیمی یا کنترل PLC استفاده کند، این امر تولید را روان می کند. همچنین با این کار سازندگان دستگاه های پلاستیک بادی عملکردهای مختلف یک دستگاه را نشان می دهند. تولیدکنندگان به مشتریان کمک می کنند تا بفهمند کدام نوع اتوماسیون برای کسب و کارشان مفید است.

ماشین های پلاستیک بادی پارس همگی از سیستم های نرم افزاری پیشرفته  و PLC کنترل بهره می برند.

پرت کن و گردبر دستگاه پلاستیک بادی

قیمت دستگاه پلاستیک بادی

به طور متوسط، با توجه به فراوانی ماشین آلات پلاستیک بادی که به نمونه هایی از آنها اشاره خواهیم کرد قیمت این ماشین آلات بسیار متفاوت و بازه گسترده ای دارد.

دستگاه های پلاستیک بادی با توجه به حجم و اندازه محصولاتی که می توانند تولید کنند دسته بندی می شوند، دستگاه پلاستیک بادی 1 لیتر تا 5 لیتر ، ماشین بادی پلاستیک 5 تا 10 لیتر ، دستگاه بادی 10 تا 20 لیتر ، ماشین بادی 40 لیتری ، دستگاه پلاستیک بادی 60 لیتری و همچنین ماشین آلات پلاستیک بادی تولید بشکه 220 لیتری تا حتی 20000 لیتری نیز موجود می باشد.

ماشین‌های پلاستیک بادی می‌توانند بین 25000 تا 450000 دلار هزینه داشته باشند. با افزایش قیمت، ظرفیت تولید و همچنین سایر ویژگی ها نیز بهبود می یابد که می تواند هزینه های نیروی کار را کاهش دهد و سود را افزایش دهد.

مشتریان باید مطمئن باشند که بهترین دستگاه پلاستیک بادی را از محصولات پلاستیکی ماشین سازی پارس دریافت خواهند کرد. ما معتقدیم که هر مشتری باید بهترین تجارت را با دستگاه داشته باشد. ما بهترین پیشنهادات تجاری را به مشتریان خود ارائه می دهیم. برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

56 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه پلاستیک بادی»

    1. با درود و احترام انواع دستگاه های پلاستیک بادی از نیم لیتر تا 20000 لیتر
      برای اخذ مشاوره و راهنمایی با شماره 09336768109 در ارتباط باشید

    1. سلام وقت بخیر ، بله دستگاه های تک استیشن و دو استیشن پلاستیک بادی برای تولید دبه با گردبر اتوماتیک موجود است.
      برای اخذ مشاوره جهت خرید دستگاه به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید. با سپاس

  1. درود و سپاس بر هموطنان با غيرت چه سايتى زيبا و پرمحتوا براى شما ارزوى جايگاه بهتر مينمايم♥️

    1. درود بر شما ، دستگاه های پلاستیک بادی کاربرد گسترده ای در تولید انواع بطری ها ، گالن ها ، دبه ها ، مخازن بزرگتر تا 20000 لیتر دارد. همچنین در صنعت خودرو سازی و صنایع دارویی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

    1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

    1. درود بر شما ، شما می توانید برای اخذ مشاوره تلفنی با شماره های دفتر تماس بگیرید و یا هماهنگ بفرمایید حضورا تشریف بیارید در خدمتتون هستیم.

    1. درود بر شما ، بله انواع دستگاه های پلاستیک بادی دو استیشن موجود می باشد. لطفا برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با ما در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

    1. درود بر شما بله شرکت پارس دستگاه های بلومولدینگ دو لایه سه لایه و 4 لایه هم ارائه می دهد. لطفا با ما در تماس باشید. سپاس

    1. درود بر شما لطفا به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید همکاران ما ویدیوی کارکرد دستگاه ها رو برای شما ارسال خواهند کرد.

    1. درود بر شما ، بله دستگاه های پلاستیک بادی با پرت کن تمام اتوماتیک برای حذف ضایعات بدون نیاز به نیروی انسانی هم موجود است.

  2. سلام دستگاه پلاستیک بادی 4 کویته برای تولید بطری پلی اتیلن میخواهیم موجود دارید؟

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

  3. سلام برای بازدید از کارخانه ساخت دستگاه پلاستیک بادی شما میتونیم حضورا خدمت برسیم؟

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *