پرش به محتوا

دستگاه تزریق بادی جهت تولید انواع قوطی ها و بطری های کوچک مخصوصا بطری ها و قطره چکان های دارویی و بهداشتی استفاده می شود. به طور خاص، دستگاه تزریقی بادی مربوط به تولید یک محصول بادی تزریقی است که دارای حداقل دو لایه ترموپلاستیک از مواد متفاوت است و فرآیندی برای ساخت محصول است. دستگاه تزریق پلاستیک بادی

مراحل تولید توسط دستگاه تزریقی بادی

محصولات تو خالی، مانند ظروف، بطری ها، ویال ها و غیره، معمولاً با فرآیندهای تزریقی بادی تولید می شوند. یک فرآیند بادی تزریقی معمولی معمولاً شامل سه مرحله اصلی پردازش است، یعنی قالب‌گیری تزریقی، قالب‌گیری بادی و خروج محصول. به طور کلی در مرحله اول، یک پاریزون پلیمری مذاب بر روی پین هسته ای که در مرحله اول بین قالب تزریق بالا و پایین قرار می گیرد، تزریق می شود تا یک پریفرم تولید شود. سپس در مرحله دوم، پریفرم بین یک قالب دمنده بالا و پایین قرار می گیرد و گاز از طریق پین هسته به پریفرم تزریق می شود تا یک ماده ترموپلاستیک تو خالی تولید شود. در نهایت، ماده ترموپلاستیک توخالی از پین هسته خارج می شود. تولید بطری دارویی

تزریق

دستگاه بادی تزریقی مبتنی بر لوله اکسترودر و مجموعه پیچ است که پلیمر را ذوب می کند. پلیمر مذاب به یک منیفولد وارد می شود و در آنجا از طریق نازل ها به یک قالب پریفرم تو خالی و گرم شده تزریق می شود. قالب پریفرم شکل خارجی را تشکیل می دهد و به دور یک سنبه (میله هسته) که شکل داخلی پریفرم را تشکیل می دهد، بسته می شود. پریفرم از یک گردن بطری/قوطی کاملاً شکل گرفته با یک لوله ضخیم پلیمری متصل است که بدنه را تشکیل می دهد.

دمیدن یا باد کردن

قالب پریفرم باز می‌شود و میله هسته چرخانده می‌شود و در قالب دمنده تو خالی و سرد بسته می‌شود. میله هسته باز می شود و اجازه می دهد هوای فشرده وارد پریفرم شود که آن را به شکل محصول نهایی باد می کند. دستگاه بادی تزریقی

خروج محصول

پس از یک دوره خنک‌کننده، قالب دمنده باز می‌شود و میله هسته‌ای به موقعیت جهش می‌چرخد. محصول تولید شده از میله هسته جدا می شود و قبل از بسته بندی آزمایش نشت می شود. قالب پریفرم و دمنده می‌تواند حفره‌های زیادی داشته باشد، معمولاً سه تا شانزده کویته بسته به اندازه محصول و خروجی مورد نیاز. سه مجموعه از میله های هسته وجود دارد که امکان تزریق همزمان پریفرم، قالب گیری دمشی و جهش را فراهم می کند.

محصولات تولید شده توسط دستگاه تزریق بادی

محصولات ترموپلاستیک توخالی ساخته شده با دستگاه تزریقی بادی دارای ترکیب مواد یکسان در سطوح داخلی و خارجی هستند. هنگامی که یک پلیمر مذاب از طریق یک نازل به داخل حفره قالب تزریق می‌شود، مواد روی سطوح داخلی حفره قالب و همچنین روی سطح پین هسته که بین حفره‌های قالب بالایی و پایینی قرار گرفته است، قرار می‌گیرد. پلیمر احاطه کننده پین هسته در نهایت به لایه داخلی ماده توخالی تبدیل می شود و لایه پلیمری که سطوح حفره قالب را احاطه کرده است، در نهایت به لایه بیرونی ماده توخالی تبدیل می شود. خرید دستگاه تزریق پلاستیک بادی

فرآیندهای ماشین دستگاه تزریق بادی

همزمان که از دو یا چند ماده در مرحله تزریق فرآیند استفاده می کنند نیز به خوبی شناخته شده اند. به عنوان مثال، دو ماده مختلف را می توان در بشکه های تزریق جداگانه ذوب کرد و از طریق سیستم های رانر جداگانه به قالب جریان یافت. محصولات ترموپلاستیک توخالی مورد استفاده در صنعت بسته بندی از فرآیند تزریق همزمان سود زیادی می برند. به عنوان مثال، بطری های ساخته شده برای نوشیدنی دارای دو یا چند لایه مواد هستند که حداقل یکی از آنها یک لایه مانع گاز است که بین دو یا چند لایه با ترکیبات مواد متفاوت از لایه مانع قرار گرفته است. با این حال، فرآیند تزریق همزمان باعث ایجاد اقلام ترموپلاستیک توخالی می شود که ترکیب مواد یکسانی را در سطح داخلی و سطوح خارجی محصول در زمانی که فرآیند قالب گیری تزریقی کامل می شود، دارند. هنگامی که پلیمر مذاب دوم تزریق می شود، بین لایه های تشکیل شده توسط پلیمر اول در اطراف پین هسته و حفره های قالب جریان می یابد و پلیمر دوم به یک لایه میانی تبدیل می شود.

 

دستگاه تزریق پلاستیک بادی

 

فناوری پیشرفته ماشین آلات بادی تزریقی

خواص مواد سطوح داخلی و خارجی اقلام ترموپلاستیک توخالی، که به عنوان “فناوری سطح” نیز شناخته می شود، در صنایع مختلف اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. به عنوان مثال، در صنعت مراقبت های بهداشتی، اغلب مطلوب است که سطح داخلی ظروف حامل مایعاتی مانند مایعات آبی مواد دارویی یا مایعات بدن دارای ویژگی هایی باشد که با سطح خارجی ظرف متفاوت است. به طور خاص، موادی که رفتار آبگریز از خود نشان می‌دهند می‌توانند از خیس شدن یا چسبیدن آب موجود در محلول‌های آبی به سطح داخلی ظرف جلوگیری کنند، در نتیجه از ثابت ماندن غلظت دوز دارویی اطمینان حاصل می‌کنند. موادی که رفتار آبدوست از خود نشان می دهند می توانند از چسبیدن پروتئین ها به سطح داخلی ظرف جلوگیری کنند. در مثالی دیگر، موادی که با هم سازگار هستند می‌توانند از چسبیدن پلاکت‌های خون به سطح ظرف جلوگیری کنند. از طرف دیگر، یک ماده مقاوم در برابر مواد شیمیایی را می توان به عنوان سطح داخلی ظرف انتخاب کرد. این ماده را می توان به طور خاص برای اتصال یا مقاومت در برابر یک ماده شیمیایی خاص انتخاب کرد. در کاربردهای دیگر، فناوری سطح می تواند نقش مهمی در زیبایی شناسی داشته باشد، به عنوان مثال، در جایی که دو یا چند رنگ در سراسر قطعه استفاده می شود. بنابراین، تولید یک محصول ترموپلاستیک توخالی که دارای لایه های داخلی و خارجی از ترکیبات مختلف مواد باشد، مطلوب است، در حالی که از مزایای بهره وری ارائه شده توسط فرآیند قالب گیری تزریقی استفاده می شود.

 

ماشین تزریق بادی

 

مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه تزریق بادی

مواد خام ترموپلاستیک که در فرآیند تزریق پلاستیک بادی مورد استفاده قرار می گیرند به شکل گلوله ها یا گرانول های کوچکی هستند که ابتدا ذوب شده و به یک لوله توخالی به نام پاریزون تبدیل می شوند. قطعات و محصولات تزریقی بادی را می توان از طیف گسترده ای از مواد ترموپلاستیک تولید کرد، از جمله: پلی اتیلن (چگالی کم) LDPE، LLDPE پلی پروپیلن PP پلی اتیلن – ترفتالات PET پلی وینیل کلراید PVC پلی اتیلن (چگالی بالا) HDPE

کاربردهای تزریق بادی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی می تواند برای تولید انواع مختلفی از محصولات استفاده شود. محصولات تولید شده از فرآیند تزریقی بادی عموما پلاستیک، توخالی و دیواره نازک هستند. این نوع محصولات به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند و در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. پر استفاده ترین محصولات تزریقی بادی عبارتند از: قوطی های دارویی بطری های قطره چشم بطری توپ غلتکی بطری های Comestic بطری آدامس شیشه شیر کودک بطری های آب و نوشابه بطری های شامپو بطری های روغن ظروف شیر مخازن ذخیره سازی درام های پلاستیکی و …

حال که محصول مورد نظر مشخص شد، لازم است تصمیم بگیرید که در چه ابعاد و با چه تیراژی می خواهید تولید داشته باشید. پس از برآورد موارد یاد شده فوق، مشخص می شود که چه دستگاهی (هایی) باید بخرید و در نتیجه برای احداث کارگاه چه میزان فضا لازم خواهید داشت.  

 

 

خرید دستگاه تزریق بادی

شرکت دانش بنیان ماشین سازی پارس اولین سازنده و ارائه کننده ماشین آلات تزریقی بادی در ایران می باشد. بهترین دستگاه تزریق پلاستیک بادی و ماشین تزریقی بادی در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تضمین شده و تکنولوژی روز دنیا را از شرکت ماشین سازی پارس بخواهید.

شرکت ماشین سازی پارس ارائه دهنده دستگاه تزریق پلاستیک بادی و راه اندازی خط تولید تزریقی بادی در زمینه  فروش انواع ماشین پلاستیک بادی ، دستگاه تزریقی بادی و دستگاه تزریق پلاستیک در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت مناسب و تکنولوژی به روز دنیا.

برای مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده ویدیوی نحوه عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه تزریق پلاستیک بادی تمام اتوماتیک ، ماشین تزریقی بادی برقی ، دستگاه بادی تزریقی هیدرولیکی  با ما در ارتباط باشید.  

74 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریق بادی»

        1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 و یا شماره های تماس دفتر در ارتباط باشید. با سپاس

  1. تبريك عرض ميكنم به شركت پارس هميشه كيقيت شما بالا بوده ما دستگاه ميخواهيم براى توليد بطرى 1ليتر

  2. درود.شركت ما دستگاه اينجكشن بلومولدينگ نياز دارد براى توليد بطرى 100ml كدام مدل را پيشنهاد مينماييد ؟

      1. درود بر شما ، برای پیشنهاد دستگاه مناسب نیاز به اطلاعات کامل محصول تولیدی و تیراژ تولید می باشد.
        لطفا برای اخذ مشاه و راهنمایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا مشخصات محصول ، نقشه ، تیراژ تولید در ساعت رو به شماره 09336768109 در واتساپ ارسال بفرمایید.

    1. درود بر شما بله از این دستگاه برای تولید انواع محصولات برای بسته بندی آرایشی بهداشتی و همچنین صنایع دارویی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود.

    1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

    1. درود بر شما ، بله انواع دستگاه های تولید بطری سرم موجود می باشد. لطفا برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با ما در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

    1. درود بر شما. بله قربان دستگاه های تزریقی بادی برای تولید قوطی پلاستیکی مناسب هستند. برای اخذ مشاوره با ما در تماس باشید.

    1. درود بر شما برای کسب اطلاعات راجع به مشخصات فنی دستگاه ها لطفا به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید. همکاران ما پاسخگو هستند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله کاملا لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *