پرش به محتوا

دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML

دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML با برچسب گذاری اتوماتیک به طور خاص برای ساخت بطری هایی از 5 میلی لیتر تا حداکثر 10 لیتر طراحی شده است. این دستگاه پلاستیک بادی هیدرولیک با سیستم کنترل الکتریکی accrate هدایت می شود. ماشین پلاستیک بادی 10 لیتری IML دارای دو ایستگاه برای افزایش راندمان تولید است. همچنین، دارای تنوع انتخاب دای هد یا کلگی است.

با بیش از 15 سال موفقیت در بازار، ماشین پلاستیک بادی IML به روز شده است تا یکی از قابل اعتمادترین و محبوب ترین مدل ها در ایران باشد.

دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML

 

ویژگی های دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری

روغن کاری خودکار

بلوپین مدولار خنک کاری شده با آب

برش با کاتر داغ

تغییر سریع قالب

دای هد یا کلگی قابل تنظیم

مبدل خطی

FRL (روان کننده تنظیم کننده فیلتر) برای پنوماتیک

سیستم هیدرولیک متناسب برای کنترل بهتر

پلتفرم اکستروژن چرخشی و قابل تنظیم

برچسب گذاری اتوماتیک درون قالب IML

 

کلگی دستگاه پلاستیک بادی

مشخصات فنی دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری

دای هد اکستروژن

فناوری چند کویته و چند لایه برای تولید بطری و گالن چند لایه

شرکت پارس با اتخاذ جدیدترین طراحی دای هد ، بر ارائه هد های  اکستروژن خود ساخته با کیفیت بالا و با دقت بالا برای مشتریان تمرکز دارد.

سیستم کنترل

فناوری کنترل کاربر پسند بسیار بهینه

تمام ماشین های پلاستیک بادی پارس به صورت استاندارد با سیستم کنترل به روز B&r اختیاری مجهز شده اند. پاریزون کنترل Moog  نیز بر اساس نیازهای مختلف اختیاری است.

سیستم گیره

طراحی بسیار توسعه یافته تای بار

این دستگاه پلاستیک بادی از سیستم گیره مستقیم استفاده می کند که نیروها را مستقیماً به وسط صفحه پشتی منتقل می کند و همان نیرو را توسط میله های اتصال و میله تراز به جلو هدایت می کند. این طرح تایبار تغییر قالب سریع و جمع آوری راحت ضایعات را ارائه می دهد.

صرفه جویی در انرژی

دارای استاندارد بالای سیستم صرفه جویی در انرژی

ماشین سازی پارس مجهز به استاندارد بالای سیستم های صرفه جویی در انرژی است. تمام موتورهای اکستروژن و هیدرولیک در سطح انرژی IE3/4 هستند. همچنین، ویژگی صرفه جویی در انرژی سروو را می توان به راحتی اعمال کرد.

تولید بطری با برچسب

برچسب گذاری در قالب (IML)

In Mold Labeling (IML) یک فرآیند قالب گیری در دستگاه پلاستیک بادی و تزریق پلاستیک است که به موجب آن برچسب گذاری قسمت پلاستیکی با استفاده از یک برچسب در طی فرآیند تزریق پلاستیک تولید می شود. به عبارت ساده، یک برچسب از پیش چاپ شده از طریق اتوماسیون در حفره قالب تزریق وارد می شود و پلاستیک روی برچسب تزریق می شود. در این صورت یک قطعه پلاستیکی تزئین شده با برچسب تولید می کند که در آن برچسب به طور دائم به خود قطعه ذوب می شود.

بازار IML همچنان به رشد سریع و پذیرش در انواع بازارهای صنایع مختلف از جمله ماشین های تزریقی بادی iml ادامه می دهد. این بازارها شامل بسیاری از کاربردهای مصرف کننده با حجم بالا از جمله بسته بندی مواد غذایی، ظروف صنعتی، کالاهای خانگی، شیرینی پزی، و اقلام مراقبت شخصی هستند.

 

دستگاه پلاستیک بادی

مزایای لیبل گذاری درون قالب IML

مزایای فنی و تجاری بسیاری از IML نسبت به استفاده از برچسب های چسبنده یا روش های چاپ مرسوم وجود دارد. این موارد شامل موارد زیر است، اما محدود به آنها نیست:

• محصولات پلاستیکی جذاب بصری
• انعطاف پذیری بیشتر در طراحی قطعات نسبت به محصولات چاپ شده معمولی
• بسته بندی سازگار با محیط زیست – یک ماده پلاستیکی برای بازیافت
• کارایی در بسته بندی های غیر گرد و گرد
• فرآیند واحد قالب گیری تزریقی و تزئین – حذف فرآیندهای ثانویه و الزامات موجودی مرحله‌ای
• دوره های تولید مناسب با حجم – حذف ضایعات راه اندازی شده در چاپ

محصولات برچسب گذاری شده درون قالب (IML) با دستگاه تزریق پلاستیک با کاربردهای 1، 3 و 5 وجهی و بسته بندی شده برایانواع محصولات و پاک کننده های خانگی برای گالن های روغن موتور، رنگ و پوشش ها، مراقبت های شخصی، ماست و لبنیات، به سرعت به کاربردهای جدید در بازار گسترش یافته اند.

تجربه ما با سیستم‌های کاویتاسیون با سرعت بالا برای پروژه‌های IML برای هماهنگ کردن نیازهای قالب‌گیران، تامین‌کنندگان برچسب، تامین‌کنندگان مواد و کاربران نهایی مناسب است.دستگاه پرچسب گذاری

خرید دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML

دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML جزء ویژه ترین ماشین های پلاستیک بادی می باشد که کاربرد بسیاری در صنایع گوناگون دارد.

از این ماشین پلاستیک بادی در صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی ، لبنیاتی ، صنعت خودرو سازی ، صنایع نوشیدنی و … به طور گسترده می توان استفاده کرد.

صنعتگران گرامی می توانند برای اخذ مشاوره های فنی و کارشناسی دقیق برای خرید دستگاه پلاستیک بادی IML و همچنین دستگاه تزریق پلاستیک IML از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشند.

2 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه پلاستیک بادی 10 لیتری IML»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *