پرش به محتوا

دستگاه تزریق پریفرم پت

دستگاه تزریق پریفرم پت PET با توجه به فناوری های قالب گیری مواد PET از جمله طراحی ویژه مارپیچ و بشکه، کنترل کننده دقیق گرمایش بشکه، فضای تای بار، نازل، سیستم پرتاب، موتور بزرگ شده، پمپ روغن و غیره طراحی و تولید می شود. انواع پریفرم های پت PET از جمله پریفرم های بطری پت، پریفرم های بطری داغ، پریفرم های شیشه ای دهانه پهن و پریفرم های بطری 3-5 گالن را می توان با دستگاه تزریق پلاستیک پت تولید کرد. دستگاه تزریق پریفرم پت

شرکت ماشین سازی پارس دارای تجربیات غنی در زمینه های مختلف فناوری فرآیند تولید دستگاه تزریق پریفرم های PET است. ما ماشین‌های تزریق پریفرم پت PET را با هدف تولید انواع پریفرم‌ها یا سایر محصولات PET طراحی می‌کنیم و گزینه‌های اختیاری را ارائه می دهیم. ما تمام عواملی مانند: رطوبت زدایی پت خام، ترکیب رنگ افزودنی، ظرفیت تولید، اجرای پایدار، حتی اتصال با دستگاه بادکن یا سایر مراحل بعدی را بررسی می کنیم، سپس راه حل های حرفه ای را با توجه به بودجه و درخواست شما به شما ارائه می دهیم. دستگاه تزریق پریفرم پت PET ما برای تشکیل پریفرم های آب معدنی، نوشیدنی های گازدار، آب میوه، روغن خوراکی، قوطی ها و لوسیون های دارویی، ظروف بسته بندی لوازم آرایشی و سایر پریفرم ها مناسب است.

 

دستگاه تزریق پت

مزایای دستگاه تزریق پریفرم پت PET

سریع و کارآمد

دستگاه تزریق پت PET با طراحی خاص بر روی نیروی گیره بزرگ. سیستم هوشمند PLC: سیستم انتقال سریع‌تر و بازخورد سریع‌تر در هنگام کار را برقرار می‌کند. کاربرد چند منظوره با سرعت بالا، حرکت قالب با سرعت بالا و سایر تجهیزات را پشتیبانی می کند. حرکت با سرعت بالا: با افزایش جابجایی پمپ روغن، قدرت سیستم سروو، سرعت حرکت دستگاه تزریق از جمله شارژ، تزریق، باز و بسته شدن قالب، اجکتور را بهبود می بخشد. راندمان سیستم مدار هیدرولیک: راندمان دستگاه تزریق پریفرم با بهینه سازی مسیر روغن و شیر، 15 تا 20 درصد بیشتر از دستگاه تزریق معمولی است که ظرفیت خروجی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

دستگاه تزریق پت

 

قابل اعتماد و صرفه جویی در مصرف انرژی

دستگاه تزریق پلاستیک پریفرم پت از سیستم عالی استفاده می کند که می تواند مشکل ارتعاش زیاد قالب باز کردن قفل و عملکرد ناصاف را حل کند، بنابراین بر عمر دستگاه تأثیر می گذارد و عملکرد بهینه را به همراه دارد. تنظیم یک کلید باز و بسته شدن قالب. باز شدن قالب سریع و روان است تا سایش دستگاه را کاهش دهد. گیره با فشار بالا بدون ضربه برای افزایش عمر دستگاه. سیستم هیدرولیک به طور کامل از اجزای هیدرولیک وارداتی مارک های معروف استفاده می کند که مدار روغن را با ترکیب درج ها و سوپاپ های کشویی بهبود می بخشد و همچنین به طور موثر سرعت پاسخ سیستم و سرعت را افزایش می دهد. وزن شات PET طیف وسیعی از 777 گرم تا 3350 گرم ماشین آلات برای انتخاب دقیقاً مورد نیاز و اتلاف انرژی دیگر.

تولید پریفرم پت PET

 

طراحی کاملاً بهینه و کارایی بالا دستگاه تزریق پریفرم پت

واحد گیره (کلمپینگ)

سختی و نیروی گیره افزایش پیدا کرده میله اتصال یک تکه و کاملاً ریخته‌گری شده است، بنابراین برای تضمین استحکام خوب و حرکت صاف، شفت قفل پستی در حین باز کردن و بسته شدن ثابت می‌ماند، بنابراین سایش قالب را کاهش می‌دهد. بوش خود روان کننده استفاده شده است. با توجه به مقاومت سایشی خاص و ضریب اصطکاک کم خود، به طرز چشمگیری. خدمات بالابر نوار قرعه کشی را افزایش می دهد. راه حل کمکی کامل برای سیستم قالب گیری تزریقی PET با سرعت بالا. ( رطوبت گیر قالب 3 در 1)

 

تولید پریفرم پت

واحد تزریق دستگاه تزریق پریفرم پت

مارپیچ بزرگتر طراحی شده برای مواد PET، وزن تزریق بزرگ را ایجاد می کند. نسبت L/D مارپیچ 24:1 است که برای پلاستیک سازی مواد PET بهتر است. موتور هیدرولیک را با پیچش بهتر هیتر سرامیکی برای صرفه جویی بهتر در مصرف انرژی کنترل دمای PID برای واحد تزریق

خرید دستگاه تزریق پلاستیک پریفرم پت

قیمت خرید دستگاه تزریق پریفرم پت با توجه به ویژگی ها و آپشن ها تعیین می شود از جمله مهم ترین ویژگی سرعت تولید و نرخ تولید روزانه محصول می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها و کسب راهنمایی و مشاوره به طور 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

20 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریق پریفرم پت»

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *