پرش به محتوا

دستگاه تولید انواع بطری

ماشین پلاستیک بادی مناسب ترین دستگاه تولید انواع بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف است. شرکت ماشین سازی پارس ارائه دهنده بهترین و به روزترین دستگاه های پلاستیک بادی و تزریق بادی برای تولید انواع بطری ها ، گالن ها و دبه های پلی اتیلن ، PP و پت می باشد.

دستگاه تولید بطری

انواع دستگاه تولید بطری پلاستیکی

دستگاه بادی تزریقی ( تزریقی بادی )

در دستگاه تزریق پلاستیک بادی ، مواد پلیمری با فشار زیاد در قالب تزریق شده و سپس با فشار باد شکل می گیرند. در این فرآیند بنا به قالب طراحی شده محصولات پلاستیکی متنوعی از جمله انواع بطری پلاستیکی تولید می شوند. اینجکشن مولدینگ رایج ترین نوع قالبگیری می باشد.

در این ویدئو نحوه قالبگیری بادی تزریقی توسط دستگاه تولید بطری پلاستیکی، ساخت شرکت ماشین های پلاستیک بادی پارس نمایش داده شده است.

دستگاه دستگاه تولید انواع بطری پلاستیک بادی 

در ماشین اکستروژن ( اکستروژن بلومولدینگ ) ، مواد اولیه ذوب شده به داخل یک لوله توخالی ( پاریزون ) اکسترود می‌شود. سپس قالب فلزی روی آن پاریزون (ها) بسته می شود. حال هوا به داخل پاریزون (ها) دمیده شده و آن را به شکل قالب، ولی توخالی در می آورد. در این ویدئو قالبگیری توسط دستگاه تولید بطری پلاستیکی به شیوه اکستروژن بلو مولدینگ نمایش داده شده است.
دستگاه تولید بطری
 

کویته قالب دستگاه تولید انواع بطری

کویته به همان حفره موجود در قالب گفته می شود. قالب های تزریق پلاستیک از لحاظ کویته به دو دسته تقسیم می شوند. ۱- قالب تزریق پلاستیک تک کویته ۲- قالب تزریق پلاستیک چند کویته وقتی تعداد کویته قالبی 3 باشد، بدین معناست که با یکبار تزریق 3 محصول با آن قالب بدست خواهد آمد.
 
 

قیمت دستگاه تولید انواع بطری

این ماشین آلات بنا به نیاز مشتری می توانند از قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار باشند. بر همین اساس توصیه می کنیم برای اخذ مشاوره فنی و استعلام قیمت، بر روی لینک تماس با ما کلیک نموده و با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. و یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس حاصل شود.   برای مشاهده نحوه کار انواع دستگاه های تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی رو لینک زیر کلیک کنید: مشاهده نحوه کارکرد دستگاه های تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی

 

اکنون با شیوه های متفاوت تزریق پلاستیک آشنا شدید. در صورت تمایل به دیدن لیست دستگاه های پلاستیک بادی ، روی لینک زیر کلیک کنید. مشاهده انواع دستگاه پلاستیک بادی و تزریق پلاستیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *